Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~Talven laihduttajat, avoin painonpudotusryhmä viikko 6~

02.02.2009 |

Kirpakkaan talvista alkuviikkoa kaikille. Tässäpä uusi pino tämän viikon turinointeja varten - olkaat hyvät, sana on vapaa.

En nyt ehdi listaa päivittää mutta teen sen todennäköisesti huomenna aamupäivällä kun olen vienyt lapsia avoimeen päiväkotiin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tuloksia:23.1.09 95.2kg ja 30.1.09 94.8kg.Alkua tuokin!!On paljon töitä ja nyt jumitti selkä pahasti..Harmittaa,kun uus duuni ja koeaika meneillään..Kauanhan katsovat mua? :( :(

Vierailija
2/11 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa jos jossain meni vikaan...

NANI76

19.12 77,2kg ---

10.1. 81,5kg

15.1. 80,5kg (-1kg)

21.1. 79,3kg (-1,2kg)

TIRPPIS78

lähtöpaino 87,1kg

12.1 85,9kg (-1,2kg)

18.1 85,2kg (-700g)

25.1 84,4kg (-800g)

PAUMIR (tavoite--> n.65kg)

7.12.07 76,2kg

6.1.09 68,2kg

12.1 68,0kg (-200g)

19.1 67,7kg (-300g)

26.1 67,9kg (+200g)

3.2 67,4kg (-500g)

MAGICAL (tavoite -->85kg)

15.1 95.9kg

23.1.09 95.2kg (-700g)

30.1.09 94.8kg (- 400g)

JASMISMARIA (tavoite --> 58kg)

12.1 77,5kg

16.1 76,1kg (- 1,4kg)

23.1 74,9kg (-1,2kg)

30.1 74,1kg (-800g)

JIIPERO (tavoite --> 68)

Lähtöpaino 72,6, mittaa 170 (BMI 25.1)

LILLIAN33 (tavoite -->65kg)

Lähtöpaino 78,5kg

sekä MEHIZ -- mukana heti vauvan putkahdettua maailmaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 87,1kg

12.1 85,9kg (-1,2kg)

18.1 85,2kg (-700g)

25.1 84,4kg (-800g)

1.2 83,8kg (-600g)

yht. 3,3kg

saa nähdä kuinka tämä viikko vaikuttaa?? alkoi just sopivasti menkat :/ jospa ei paljoo ainakaan plussais!!

Mun eka tavoite saavutettu, JUHUU!! eka -3kg täys! Seuraava etappi on -6kg =)

toivottavasti tulee pian täyteen!! Mittojakin pitäs ottaa, mut en taida viittiä, katellaan pienien vaatteitten mukaan pienenenkö ;)

Mukavaa viikkoa kaikille!!

4/11 |
03.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja painoa plussana vaikken ees herkutellu (yhen pannarin palan söin) tai muuta...tänään aamulla oli tasan 80kg mutta ei kannata listaan laittaa ku hormoonit tekee tepposiaan...(toivottavasti!) Tarttis kyllä keksiä jotaki ku paino ei ota tippuakseen...lihonkohan mää muiden herkuttelua kattomalla =D meillä on nimittäin taas synttärikausi alkamassa ja nameja ynnä muuta on melkein koko ajan tarjolla...liikuntaaki oon nyt harrastanu melkein joka päivä, 5-7krt viikossa...Pitäs varmaan seuraavaksi ottaa tuo annoskoko tarkkailun alle...ku nyt olen menny siis lautamallilla, sokerit ja vaaleat jauhot (realia vaan vedellään aamupalaksi) taas ovat ollet pois sekä suklaat ja karkit...sori, pari erit. tummaa suklaanpalaa olen ottanu! yrittäny ottaa hedelmät ja kasvikset paremmin mukaan ruokavalioon, mitäs vielä...? niin vettä pitäs varmaan vielä enempi lisätä vaikka tuntuu että koko ajan pissattaa =DD Sanokaapa te viisaammat missä vika piilee??

Kaikilla muilla näyttääki paino vaan hienosti tippuvan!!

Paumirilla paino laskee tasasen tappavasti, upeat lukemat jo!

MagicaL: miinusta miinusta, siitä se lähtee, hyvä alku sullakin!

Mehiz on varmaan vihdoinki päässyt vauvan hakuun, onnea ja kaikkea hyvää sinne!

Tirppis onki jo saavuttanut eka etappinsa, oikein hienoa!! Siitä vaan taas seuraavaa kohti!

Ja eikö etiäpäin...tänään oiski taas pilatestunti...mutta nyt kuopuksen kans aamupäivän rattikelkkalenkille!

nani

Vierailija
5/11 |
04.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tyttö (1v3kk) päättäny että ei enää nuku päiväunia,ei saada millään nukkumaan,haluis vaa riehua ja kiukutella kaiket päivät..Yöt kyllä onneksi nukkuu hyvin..on ollu vähä rankkaa tän laihdutuksen kans,ku ei kerkeä missää välis tekee ruokaa..jos jätät hetkeksi yksin se keikkuu jo jossai ikkunalaudalla..ni on tullu useasti pahimpaan nälkään syöny karkkia,ku sitä ei tarvi valmistaa..nii ja mies on kipeenä ei pysty liikkuu sängystä,niin ei ole siitäkään apua..=(

Mutta onneksi oli vähän paino kuiteski pudonnu,eli 73,6kg oli aamun paino.

Vierailija
6/11 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut jo kuukausia ihan ilman laihdutuksia ja olisi aika tsempata. Saanenko siis taasen liittyä porukkaanne ja tällä kertaa pysyä siinä ja saada tuloksia aikaseksi? Aamupainon voisin ottaa heti huomenna ja se olkoonsa lähtöpainoni. Mielettömän hyviä pudotustuloksia ryhmäläisillä!

Vierailija
7/11 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tirppis - johan tuo ekan tavoitteet saavuttaminen vahvisti sen, että TÄLLÄ KERTAA SINÄ TEET SEN. Oikeasti.

Tsemppiä nani76 - laita vaan hormonien piikkiin. Onhan se ihan luonnonvastaista jos painosi ei tipu kun selvästi syöt vähemmän kuin kulutat. Kyllä se siitä!

Jasminmaria, hienoa että pudotus jatkuu vaikka olosuhteet välillä vastustavatkin. Mulla kans rankka vaihe kun lapset sairastaa kaameaa flunssaa ja yöunet vähissä.. mutta ei me mimmit anneta olosuhteitten estää!

Ja Angelinako - mukavaa kun tulet taas mukaan. Pysyhän vaan tiukasti porukassa!!

Vierailija
8/11 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla puntarissa ja yllätys oli suuri, kun paino on pysynyt viimekeväisissä lukemissa, jolloin vielä täällä laihdutuspalstailin :) Se oli aika iloinen aloitus tälle projektille . Olen näet syönyt tällä välillä vaikka mitä, mutta toisaalta liikun miltei päivittäin. Eilen upotin itseeni jädeä ja suklaata ja tänään on synttärit, joten ehkä olisi parempi siirtää painon ilmoitus huomiselle, mutta olen niin iloinen tästä aamuisesta puntarilla käynnistä, joten ilmoitan tänään. Hmm...ja yritän synttäreillä pysyä KOHTUUDESSA!

angelinako

8.2 72kg

Vierailija
9/11 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa takaisin angelinako! Hyvä että olet saanut pidettyä painosi :)

Mulla oli tää viikko "vapaata" en vaan jaksanut seurailla syöminkejäni..mutta onneksi paino samassa ku viime su!!! Ens vko on sit osa nutrausta! oon iltavuorossa ja siellä ei onneksi kerkee napostella niin kuin kotona on taas tullut tavaksi :( tänään vielä herkutellaan kun on keskarin 4v kemut =) <3

Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!! Ja onnea pudotetuista grammoista/kiloista! Ja tsemppiä eteenpäin!!

Vierailija
10/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen eilen viimein kotiutunut vauvan kanssa joka sitten vihdoin syntyi to 5.2 eli rv 42+4!!! käynnisteltiin ensinn kolme päivää ja sitten trstaina kalvot puhki ja tippaan ja sieltähän se sitten viimein tuli. Poika 3670g ja 50cm + pipo 33cm. Synnytyksen kesto reilut 4,5h ja hyvät fiilikset jäi. 4 tikkiä tarvitsi vain ja on aivan ihana tunne kun edellisissä on pitänyt leikata episiotomia. Mutta nyt viimein kotona ja vaakalla en ole vielä käynyt...kai muutamia kiloja sinne synnärille kuitenki jäi.

Toipuilen tästä vielä tovin,mutta tiiviisti taustailen ja tietenkin tarkkailen mitä suuhuni pistän. Maito nousi eilen oikein kunnolla, että imetys on hyvällä mallilla.

Tsemppiä kaikille uusille ja vanhoille, tulen pian tosissaan mukaan jatkamaan kesken jäänyttä urakkaa =)

mehiz ja poika 4 vrk

11/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ku vihdoin vauva on sylissäsi! Olen malttamattomasti käyny kurkkimassa että millon tulet uutisia kertoilemaan... =D Nauti nyt täysin siemauksin vauvan tuoksusta ;) ja kyllä sitä painoa varmasti sinne synnärille jäi..niin hyvin syömisiäsi tarkkailit varsinki loppuraskaudessa...Onnea vielä kerran pikkuprinssistä!

Enempää en ehi ku akku loppuu tästä vehkeestä...

nani