Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan ollut hiusmallina?

Vierailija
02.02.2009 |

Mua pyydettiin hiusmalliksi koulutusiltaan, missä esitellään värisarjaa ja jotain muita tuotteita parturi-kampaajille. Eli mulle tehtäisiin värjäys ja leikkaus.

Saakohan kuitenkin itse kertoa mielipiteensä, ettei tarvi ihan kaikkeen suostua. MÄ kun en haluaisin missään nimessä etuhiuksia, muuten annan kyllä vapaat kädet.

Kokemuksia? KAnnattaako mennä malliksi? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja sain vaikuttaa lopputulokseen. Mulla on paksut tummat luonnnkiharat hiukset, eikä ne koskaa onneksi edes ehdottaneet lyhyitä hiuksia. Värejä vain kivoja kokeiltiin ja sit vähän leikeltiin. Ihan kivaa, aikaa vaan menee hirveesti...

Vierailija
2/3 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan rohkeesti mielipiteesi, kaveriltani tosin leikattiin liikaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu tosi hienoja kokemuksia. Joka kerta olen sanonu että siiliksi ei saa leikata ja mustaksi ei värjätä. Aina on lopputulos ollu erittäin hyvä, varsinkin kun on sitten leikattu tai värjätty silleen ettei itselle olis edes tullu mieleen kokeilla sellaisia. Oikeastaan kaikki on omasta asenteesta kiinni. Törmäsin noilla kerroilla muutamiin tyyppeihin jotka ei koskaan ollu tyytyväisiä. Lisäksi olen kyllä kuullu myös niitä tarinoita että otsikset on leikattu vaikkei niitä olisi saanut leikata. Kerro tarkkaan mitä et missään tapauksessa halua. Oma asenteesi on todella tärkeä. Jos lopputuloksella ei ole "millintarkkaa" väliä niin mene ihmeessä mutta jos olet luonteeltasi tosi nipo joka asian suhteen niin sitten ei kannata mennä.