Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko kylään ihmisen kenellä on korona?

Vierailija
26.12.2023 |

Tänään piti tulla sukulaisperhe Tapaninpäivän kahville. Perheen isä oli tehnyt eilen testin että on korona. Oireet lievät. Mitä vastaan viestiin? En halua koronaa perheeseeni kun se voi olla pahakin. Perheen mielestä pitää suhtautua kuin tavalliseen flunssaan eli oireiden mukaan edetä. Kun oireet on lievät, ei tarvi erityisesti varoa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. En ymmärrä miksi kukaan tarjoutuu kylään sairaana. Äärettömän itsekästä.

Vierailija
2/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Minulla oli paha korona ja miehellä vielä pahempi. En veisi virusta enkä ottaisi sitä vastaan tieten tahtoen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä ihminen ei lähtisi kyläilemään positiivisen koronatestin jälkeen.

Itse voisin ottaa koronaa sairastavan kylään, jos olisin taudin vastikään sairastanut. Mutta vain, jos kyläilijä tulisi omalla kulkuvälineellä - en haluaisi hänen kulkevan julkisissa muita altistamassa.

Vierailija
4/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! 

Vierailija
5/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä on korona?

Miksi ihmeessä käytät kysymyspronominia väärin?

Vierailija
6/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaana kylään. Ei edes koronassa!

Vierailija
7/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ei ole väliä mikä influenssa, flunssa, vatsapöpö tai muu on, ne tarttuvat joihinkin hyvin. 

Vierailija
8/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää levittää tauteja. Voi tavata joku muu kerta.

Vierailija
9/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa! Korona on joillekin kuolemaksi eikä koskaan voi tietää, kenellä tulee pahemmat oireet. Kuka vain voi saada myös vakavia jälkitauteja.

Vierailija
10/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi itse edes tavallisessa flunssassa kylään. En myöskään ottaisi ketään koronassa olevaa  kylään. Ehdota että siirrätte kahvittelun tulevaan tai kahvitelkaa vaikka Skypen kautta. Jos tuosta loukkaantuu, ei ole sinun ongelma. 

Vierailija
11/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että hoidetaan vierailut sitten kun kaikki on täysin terveitä. 

En ota vastaan kipeitä vieraita, enkä ota tänne itse kipeänä ketään. Oli sitten korona tai tavallinen flunssa.

Vierailija
12/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaana kyläillä. Ei missään taudissa.

Vierailija
13/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Laitan viestin että tulevat joskus terveenä. Olisin toivonut että he olisivat älynneet itse perua vierailunsa. Nyt joudun olemaan se ikävä ihminen kuka estää tulemasta.

ap

Vierailija
14/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En edes harkitsisi. 

Vierailija
15/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika älytön asenne vieraalla, kun sairaana pitäisi väkisin päästä kylään. Ihan sama mikä tauti, mutta hullua olla tunkemassa kylään tossa tilanteessa.

Vierailija
16/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun oireet on lievät, ei tarvi erityisesti varoa."

Täyttä puppua tuo tuttavaperheen perustelu. Tartuttajia on nimenomaan ne oireettomat ja lieväoireiset, jotka liikkuvat koronasta riippumatta. 

Vierailija
17/17 |
26.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan yhtyisi koronarokotteen ottaneen kanssa. Mutta kyllä luokseni saa flunssaisena tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan