Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanebon meikkien hinnoista!!!

Vierailija
02.02.2009 |

Mitä mahtaa maksaa meikkipuuterin pelkkä täyttö kaupoissa? Entä sitten koko meikkipuuteri rasioineen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttö on n. 40-60e muistaakseni (kallein on se Sensai-meikkipuuteri), ja rasia siihen sit päälle olisko jotain 20-30e... En nyt muista tarkkaan, sori.

Vierailija
2/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt muista hintaa, mutta oon melko varma, etten ole maksanut refillistä 35 euroa enempää (on jotenkin kipuraja, eikä mennyt sen yli). Luulen että se kuivan ihon meikkipuuteri oli jossain 30euron paikkeilla. Tänä kevään hintatasosta en ole ihan varma, mä käytän nykyään shiseidoa, joilla on vaaleampi sävy ja sopii hitusen paremmin mun iholle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen katsellut sitä uutta shiseidon meikkipuuteria, ja kiinnostaisi ostaa se, mutta onkohan se yhtä peittävää kuin tuo kanebo?

Vierailija
4/4 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä voi kyllä johtua siitäkin, että shiseido pysyy mun iholla vähän paremmin kuin kanebo. Se ei siis ole alkujaan kovin tankkua tavaraa, vaan pikemminkin vähän läpikuultavaa, mutta tasoittaa kyllä ihonvärin ja peittää jonkun verran epäkohtia, mutta isoin ero on siinä, että tämä on paikallaan vielä illallakin tarvitsematta lisäillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme