Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdottakaa hyviä, luotettavia remontointifirmoja Helsingissä.

Vierailija
01.02.2009 |

hyvä ja luotettava remonttimies.

Tee itse, jos haluat hyvää laatua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen firmaa, mut kun ei tohdi täällä. Tekee itse ja takuulla hyvää jälkeä.

Vierailija
2/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen firmaa, mut kun ei tohdi täällä. Tekee itse ja takuulla hyvää jälkeä.

Miksi sä et vaan sanonut että ollaan teetetty tällä firmalla ja oltiin todella tyytyväisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne työt tänä aikana välttämättä niin helpolla tule...

Vierailija
4/7 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitsette keittiöön, kylpyhuoneeseen ja vaatehuoneeseen sekä komerot uusiksi, niin minulla on kokemusta hyvin tehdystä työstä. Ei jää rakoja oviin ja muutenkin vatupassin tarkkuudella.

Jos olet kiinostunut, tosiaan kylpyhuone, eteinen ja keittiökalusteet samasta paikasta asennettuna, niin katso ensin www.aka-kaluste.com mm. 11 keitiömallit jne. Sieltä on kaveri, Milco, jolla on oma toiminimi, tekee ja kasaa, auttaa suunittelussa jne.

Kannattavaa, saatte kotitalousvähennyksenä, kuten siskoni teki. otti peiliovet eteiseen...

Jos kiinnostaa , voit soittaa Akalle ja kysyä Milcoa, puhelin 09 279 0650

Meillä on sieltä Henna keittiö. Tyytyväisinä suosittelen.

Vierailija
5/7 |
02.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetettiin iso remotti heillä. Jos pelkästä pintarempasta kyse, niin sitten ehkä joku pienempikin firma kelpaa.

Vierailija
6/7 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa kylppärit on laitettu, kaapistot ihan ok, paitsi keittiö menee uusiksi ja muutoin huoneiston läpimaalaus, sisäkaton maalaus, ikkunapielien huoltomaalaus, parketin hionta ja lakkaus sekä keittiön parketti menee uusiksi.

Vierailija
7/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme ostamassa asuntoa, joka tarvitsee kunnollisen remontin. Mihin firmaan kannattaisi ottaa yhteyttä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme