Tuleeko muillekin aina viihdeiltojen jälkeen morkkis?
Alkaa kauheasti hävettää joku yksittäinen tapaus tai välillä ihan kaikki asiat? Tuntuu, että on ollut tosi ärsyttävä ja koko ajan äänessä ja puhunut ihan shittiä koko illan?
Käyn tosi harvoin missään viihteellä, ja helposti tulee juotua vähän liikaa. Sitten on pitkän aikaa tosi katuvainen ja nolo olo - vaikkei varmaan edes tarvisi, koska muut mokailevat ihan yhtälailla.
Kommentit (6)
ei ole "viihdeiltoja". Onko sun pakko sitten juoda ollenkaan, jos se on aina tuollaista?
Vaikka olenkin aina ihan "kunnolla" niin silti tuntuu jälkeenpäin että olen ollut täysi idiootti ja käyttäytynyt miten sattuu :( Ja viimeksi join pari liikaa eilen...
ja liittyy krapulaan. Juo vähemmän niin ei tule moraalistakaan krapulaa.
mites se menikään, fiilikset menee omantunnon kanssa käsikädessä. Eli kun normaalisti on kuuliainen kansalainen , viina saa otteen höltymään ja seuraavana päivänä omatunto ottaa kaiken korkojen kanssa takasin. Tai jotenkin noin.
Mäkin olen lopettanut noi viinanhöyryiset illanvietot kun saa märehtiä niitä sitten viikkokausia jälkikäteen. Toinen vaihtoehto olisi käydä tarpeeksi tiheään, että tottuu ja ei tulis ylilyötejä noille harvoille kerroille, jolloin muka otetaan kaikki ilo irti kerralla.
ja ihan riippumatta siitä, onko jotenkin mokaillut tai ei. Vaikka kuinka muistaisi mitä on edellisenä iltana tehnyt ja tietää, ettei mitään kummempaa, silti kamala morkkis :(
Toooodella harvoin enää käyn missään ja silloinkin yleensä otan ihan todella varovasti. Muutenkaan ei enää pahemmin nappaa ja morkkis ehkä osasyynä.
Kyllä, mulla on täysin samanlaiset fiilikset kuin sulla. Siksipä käyn viihteellä tosi harvoin.