MINNE HÄVISI KADONNEEN NORAN VIESTIKETJU?
Kommentit (25)
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=3052838
ps. tulikohan tämäkään viesti ketjuun
Huomasitteko,kun murhainfossa kehuttiin av-palstaa?
jotain pahaa esimerkiksi ? jota ei haluta julkisuuteen
kerrottu mitä galleriassa on hänestä puhuttu.
Ei kovin kiltiltä enää vaikuta.
Koulusta lintsaamista, tupakointia joista riitaa kotona. Lisäksi humalassa koulussa ja katoamispäivänä pullo mukana.
Uusi tieto on että olisi ollut katoamispäivänä lumihangessa istumassa ja kertonut odottavansa kyytiä.
jota ei varmaankaan julkisuuteen haluta mutta jotka varmaan kuitenkin poliisin tiedossa. Luulisi ainakin että olisi jotain apua lähteä hakemaan vihjeitä missä tyttö voisi olla.
kertokaa mitä siinä ketjussa oli, joka poistetiin
ja itse mietin että varmaan jossain kanarialla.
että pitää kirjautua lukeakseen keskusteluja
että Noran vanhemmat jättävät jotain kertomatta? Miksihän minulla on koko ajan sellanen kutina että jotain he jättävät kertomatta? Että tämä juttu ei ole ihan sellainen kuin antavat ymmärtää....
on aika paljon juttua tuosta.
Voi tietysti olla, että vanhemmat jättävät jotain kertomatta, tai sitten eivät yksinkertaisesti ole olleet tietoisia Noran elämän mahdollisesta hurjemmasta puolesta - kuten taitaa olla monien teinien kohdalla.
Tyttö lähti tapaamaan tyyppiä kertomatta kenellekään.
ketjun poistaminen tästä viestistä:
"Vierailija - 30.1.2009 18:33 (ID 1335283) 18/31
Näkijänä vastaan
Jokin viesti saapuu tästä tyttöön liittyvästä asiasta, voi olla kyse kidnappauksesta joko huoltajuuskiistaan liittyen tai sitten johonkin rikokseen.
Julkiseen paikkaan kuitenkin liittyy ongelman ratkaisu,
uutta alkua on vaikea aloittaa, siihen nousee esteitä.
Muutokset ovat pinnalla tyttöön liittyen eikä oikein tiedä itse, miten saada elämä kuntoon, eri tahot kiinnostuneita hänestä.
Joko tyttö itse rasittunut riidoista, ja tehnyt ns. suunnitellun siirron, tai sukukiistat repivät tässä.
Hyvät uutiset tässä saavuttavat läheiset, ja asia selviää lähiaikoina positiiviseen ratkaisuun."
Mä pahoin pelkään on jotain on tapahtunut. Liian pitkä aika kulunut että voisi vaan olla jossain karkuteillä.
tuskin kyse on viestin poistamisesta. Näitä on tällä palstalla käynyt ennenkin, ei ole viikkoakaan edellisestä kerrasta.
Sinällään ymmärrän sen pitkän ketjun poistamisen, koska siinä oli sangen henkilökohtaisia tietoja Norasta...
Toivottavasti tyttö on kunnossa, vanhempien ja kavereiden huoli on varmasti suunnaton.