Nyt se selvis mä oon vain pano ja pillu
Mä luulin että mä seurustelen mut mä olenkin pano ja pillu, mun "miesystävä" sanoi noin mun ystäville eilen,
Kommentit (7)
yleistä. Mutta jos osaa käyttää sitä pimppaa sopivasti ja oikealla tavalla, niin moni mies jää siihen koukkuun. Sitten on myös nuo "ystävät", jotkut tosi kateellisia ja kertoo juttuja, mitkä ei välttämättä ole ihan tosia. Kantsii kysäistä asiasta, kun kaikki kolme on yhtaikaa läsnä. Mullekin mun ystävä kertoi vaikka mitä, mutta oli vaan kateellinen, kun sain naida naista, jota hän halusi.
yleistä. Mutta jos osaa käyttää sitä pimppaa sopivasti ja oikealla tavalla, niin moni mies jää siihen koukkuun. Sitten on myös nuo "ystävät", jotkut tosi kateellisia ja kertoo juttuja, mitkä ei välttämättä ole ihan tosia. Kantsii kysäistä asiasta, kun kaikki kolme on yhtaikaa läsnä. Mullekin mun ystävä kertoi vaikka mitä, mutta oli vaan kateellinen, kun sain naida naista, jota hän halusi.
Miehen kanssa ja sanoi että mokas ja pahasti, kun oli kännissä eikä aatellut mitä puhu... Elämä on ja tiedän kyllä että oon miehelle paras pano, mitä sillä on koskaan ollut...
Pistäs kuva niin voimme paremmin ymmärtää!!! :)
Mäkin oletin että voi olla edes ystävä vaikka, suhde perustuukin seksiin.
No, elämä on ja seksiä saa :)
Pistäs kuva niin voimme paremmin ymmärtää!!! :)
En mä nyt... mut käy katsoon vaikka alastonsuomi.com
Mä luulin että mä seurustelen mut mä olenkin pano ja pillu, mun "miesystävä" sanoi noin mun ystäville eilen,
onkohan kaverisi täys tollo. seurusteluaikana jo tota mieltä. anna kenkää
Eikun hastavista miesyst. Mirkku