Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tunnistaako mielialalääkityksellä olevan käytöksestä?

Vierailija
01.02.2009 |

työkaveriin on vaikea saada kontaktia, hymyilee vaan ja nyökkäilee, vaikka hommat eivät suju, aloitekyky on täysin kadoksissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitamattomasta masennuksesta. Mutta myös lääkityksestä. Tai sitten siitä että kyseinen ihminen on "hidas" ja aloitekyvytön.

Itsellä ei viimeisin lääkitys aiheuttanut mitään kuvatun kaltaisia oireita. Sen sijaan aiempi, kovempi lääkitys aiheutti tuota. Tosin masennuskin oli silloin pahana, joten saattoi se johtua siitäkin.

Vierailija
2/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnon psyykelääkekäyttäjän, esim. vanhanaikaisia psykoosilääkkeitä käyttävän kyllä aika helposti olemuksesta tunnistaa. Ei siis käytöksestä vaan ulkonäöstä ja liikkumistavasta. Ja mielialalääkkeiden käyttäjälläkin saattaa tapahtua ulkonäkömuutoksia, esim. joidenkin julkkisten ulkonäöstä olen huomannut lääkkeiden käytön ennen kuin he ovat itse kertoneet siitä mediassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kuulostaa ennemminkin hoitamattomalta masennukselta.

Vierailija
4/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useita tuttuja, joiden tiedän käyttävän mielialalääkkeitä jaksoina - itsekin olen käyttänyt. En kuitenkaan pysty heidän käytöksensä perusteella sanomaan, onko heillä lääkejakso menossa vai ei. Mieialalääkkeet eivät mielestäni aiheuta tuollaista, voi olla että muut psyykenlääkkeet aiheuttavat. vaikea sanoa kun tunnen itse vain mielialalääkkeitä.

Vierailija
5/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ongelma on ollut jo jonkin aikaa, välillä lievempänä, välillä pahemapana, siksi jotenkin ajattelin, että olisi välillä lääkityksellä, välillä ei. tunnen hänet monen vuoden ajalta, ei ole hidas eikä aloitekyvytön.

tilanne on erittäin kurja, koska meillä on ollut lähestulkoon työpaikkakiusaamiseksi luokiteltuja tilanteita ja ikäviä organisaatiomuutoksia, ja nyt meneillään yt:t.

pitäisikö puuttua asiaan jotenkin, ja jos, niin miten?

ap

Vierailija
6/6 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit puhua luottamusmiehen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä