Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säilötkö kotonasi perintöhuonekaluja velvollisuudentunnosta? Mulla on näin

Vierailija
20.08.2024 |

Esim yksi vanha klaffilipasto joka ei ole oikein ikinä löytänyt paikkaansa. Nytkin se on tuossa keskellä olohuoneen seinää ahtaasti kahden ikkunan välissä. Mutta en vaan osaa luopua kun ajattelen miten tärkeää se oli mummolleni että sen saan kotiini juuri minä. Ärsyttävää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Karseimmat meni jätelavalle ja käyttökelpoiset seurakunnan kirppikselle.

Vierailija
2/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut mitään huonekaluja perintönä. Isän kuolinpesä myytiin kokonaisuudessaan niitä ostavalle firmalle ja osin vietiin kaatikselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun muistutit, hinnat alas. Tavarat kiertoon. Se on se liiallinen tunneside. Ajattele sitä ulkopuolisena. Myy pois. 

Vierailija
4/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perintöhuonekaluja. 

Vierailija
5/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun ystäväni manaili appivanhempiaan, jotka vaativat nuorenparin kodin sisustettavan raskailla, ruskeilla rokokoo yms -tyyppisillä perintöhuonekaluilla.  Taisi alkuun taipuakin.  Sekin liitto valitettavasti päätyi sittemmin eroon.

Vierailija
6/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tauluistakin seinällä vain sellaiset mistä tykkään. Kellarissa on kyllä yhä tavaraa liikaa.

Vierailija
7/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa niistä on kivoja. Sitten on barokkikalustoa ja rokokoo henkistä salongin kahvipöytää ja tuoleja, jotka myyntiin, koska eivät sovellu nykyasumiseen mitenkään. 

Vierailija
8/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun muistutit, hinnat alas. Tavarat kiertoon. Se on se liiallinen tunneside. Ajattele sitä ulkopuolisena. Myy pois. 

Sehän se, tunneside. Mutta miten sen katkaisisi. Eihän siinä mitään järkeä ole, tiedän sen hyvin. Tunne että loukkaa ihmistä joka on ollut kohta 10v haudassa. Ap

Vierailija
9/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vanhoista huonekaluista ja olen kunnostanut ja maalannut niitä itselleni sopivaksi. Käytössä ovat, en turhan takia säilö. 

Vierailija
10/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän vanhoista huonekaluista ja olen kunnostanut ja maalannut niitä itselleni sopivaksi. Käytössä ovat, en turhan takia säilö. 

Käytössä ja esillähän tuo mun lipastokin on mutta en ole koskaan erityisesti tykännyt siitä. Silti se on ollut kotonani jo vuosia. Ap

Vierailija
11/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastossa on mummolan täyspuinen peilipiironki. Pitäisi maalauttaa uudestaan.

Vierailija
12/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin kyllä, mutta muutettuani pienempään asuntoon, jonne ne eivät mahtuneet, eivätkä varastokoppiin, palautin antajalle. Pääsin hyvällä verukkeella eroon. 

Vierailija
13/13 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen ihminen säilöisi velvollisuudentunnosta mitään. Taas yksi aikuinen-naisvauva ketju

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi