Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä työkaverini irtosanottiin YT:ssä ja perin hänen työt, miten kehtaan enää

Vierailija
01.02.2009 |

koskaa katsoa häntä silmiin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta jutella asiasta ihan suoraan hänen kanssaan!

Vierailija
2/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on hyvä ystäväsi, ymmärtää varmasti. Tilanne ei ole sinun vikasi, etkä olisi varmaankaan voinu tehdä mitään toisin - paitsi irtisanoutumalla, ja tosiystävä ei sellaista vaadi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas omat hommasi siirretään toisille, on kaverisi irtisanominen enemmäin kuin epäreilua ja toivon että ystäväsi riitauttaa asian.

Ja jos olet oikea ystävä, ymmärrät ettei siinä ole mitään henkilökohtaista, kuten ei siinäkään jos hänet sanottiin irti pätevästä syystä.

Vierailija
4/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi organisaatio ja työt jaettiin eri lailla kuin ennen, itseltäni putosi osa työkuormasta pois ja kaverin töitä tuli tilalle.

Vierailija
5/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi organisaatio ja työt jaettiin eri lailla kuin ennen, itseltäni putosi osa työkuormasta pois ja kaverin töitä tuli tilalle.

Toivottavasti myös työkaverisi tajuaa tilanteen.

Oliko hän ainoa irtisanottu ? Jos ei, niin sitä helpompi tilanne sulle.

t.3

Vierailija
6/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentyä alas. Odottelin juuri, että saan uusia vastuita kaventuneiden tilalle, kun alkoi yt:t. Mun työt siirtyi mun työhuonekaverille ja en hetkeäkään edes ajatellut siitä mitään pahaa. Ollaan mailailtu jälkikäteen ja varmasti juteltaisiin, jos nähtäisiin. Tiedän, ettei hän sitä päättänyt ja oli aidosti pelästynyt, kun sain lapun.

Vierailija
7/7 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vieläkin ihan pihalla kun lähdin heti. Mulla ei enää ollut työntekovelvoitetta vaan saan palkan kotiin irtisanomisajalta. Meitä sanottiin kerralla irti viisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi