Mikä miehiä kiehtoo tyhjäpäisissä pissis-tyyppisssä naisissa?
Itselleni tulee ekana mieleen ärtymys ja ällötys kun näkee just sellaisen kihertävän pissis-tyyppisen kanaparven, jolla ei oo mitään muuta elämäntehtävää kuin huitaista hiuksia seksikkäästi, kiherrellä joka jutulle ja muikistella punattuja huuliaan.... arggggghhhh!!!!
Mikä tuollaisissa kanoissa miehiä oikein vetää puoleensa? Itse en kyllä millään keksi muuta vastausta kuin helppo seksi.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:38"]
Ymmärrän sen helppo-seksi -osuuden, mutta miksi kelpaavat myös tyttöystäviksi? Ja sitten valitellaan kaverinaisille baarissa, miten tyhmä ämmä se on..
[/quote]
helppo ja säännöllinen seksi.
[/quote]
Ihankuin se oranki joka meni antavaan asentoon heti kun miehiä tuli lähelle. :`(
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:08"]Tiukka peräaukko?
[/quote]
Niin sehän heiltä varmaan löytyy, koska naiset eivät tunnetusti pasko.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:45"]
Mä en kihertele yleensä julkisesti mutta muuten olen kuvailemasi kaltainen nainen. En pidä itseäni laisinkaan huonona kumppaniehdokkaana. On tutkinto, työpaikka, olen lapsirakas ja perhekeskeinen ja pidän miehestä huolta, silti en nalkuta vaan annan tilaa omille menoilleen ja jutuilleen. Huumoria löytyy ja voidaan keskustella vakavammastakin. Seksiä saa aina kun haluaa. Ei tuo ole vielä ainakaan koskaan valittanut. Ehkäpä teet ihmisestä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ulkonäön perusteella etkä ole ajatellut, että näiden laitettujen pissisten päässä voi olla fiksuja ajatuksia, vakaa tunne-elämä ja paljon annettavaa ihmissuhteeseen? :)
[/quote]
Miten tuo seksihomma toimii? Annatko siis silloinkin kun et ole itse kiihottunut? Miten pystyt? Itse jos en kostu, niin pilluun ei voi työntää yhtään mitään. Sattuu liikaa. Saatko sinä muuten aina kun haluat? Puhut vain miehen saamisesta....
[/quote]
Olen seksuaalinen ja haluan seksiä melkein aina itsekin. Ei minulla ole ollut kostumisongelmia ainakaan vielä, mutta olen toki melko nuori vielä. Joskus jos en ole himokkaalla päällä mutta mieheni on, hän kyllä osaa lämmitellä minut ja sitten olen valmis. Ei se sen ihmeellisempää ole. :)
Mjaa... Enpä tiedä. Kaikille ottajansa on, ja onneksi niin. Minusta olisi henk. koht. kamalaa, jos kaikkimiehet hässisivät lämpimikseen meitä epätäydellisiä naisia, ja haluaisivat oikeasti vain huippukauniita ja korkeastikoulutettuja rotunaisia. Ja tässäkin keskustelussa tuntuu, että kilvan me tässä vakuutellaan olevamme niitä rotunaisia pissisten keskellä.
Livenä tällaista vertailupuhetta on muuten inhottava kuunnella. Ymmärrän kyllä pointin, mutta kerran eräs miespuolinen tuttavani leimasi ystävistäni kaksi, kolme naista sellaisiksi, "joiden kanssa voisi panna, mutta ei mitään muuta". Ja hyvin innokkaasti tuntuikin olevan heidän kimpussaan. Minun olisi kai pitänyt tuntea oloni arvokkaaksi, kun tämän minulle tunnusti, mutta alkoi vain inhottaa. A) Kiva kuulla omista ystävistään sellaista puhetta ja B) mitä se kertoo minusta, jos viihdyn hyvin "tyhjäpäiden" seurassa? Enpä minäkään sitten varmaan kovin älykäs nainen pohjimmiltani ole... ja enkä kai kovin pantavakaan, kun en päässyt samaan "kastiin". :D
Sama kuin täysipäisissä naisissa eli pillu. Naisilla ei ole muuta arvoa.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 16:40"]
--
Olen seksuaalinen ja haluan seksiä melkein aina itsekin. Ei minulla ole ollut kostumisongelmia ainakaan vielä, mutta olen toki melko nuori vielä. Joskus jos en ole himokkaalla päällä mutta mieheni on, hän kyllä osaa lämmitellä minut ja sitten olen valmis. Ei se sen ihmeellisempää ole. :)
[/quote]
Ohis ihmettelee, miksi tämä sai alapeukun. Olen itsekin nainen, joka innostuu seksiin hyvin herkästi, vaikka ei moodi olisikaan paras mahdollinen. Enkä minä ainakaan koe tekeväni sitä "miehen mieliksi", pikemminkin vain tulee toisen hetken lämmiteltyä ajatelleeksi, että miksi ei.
Alkuperäiseen kysymykseen: olisiko vaikka samasta syystä kuin miks (jotkut) naiset viehättyvät "saliselfieitä näpsivistä, 20 v. hiuslakkaansa tukehtuvista, tiukassa vaimarissa bostailevista machokundeista" (noin niinku tuota pissiskuvausta mukaillen)? ;)
Seksuaalinen ulkonäkö nyt vaan on kivaa, miehellä ja naisella. Ei aina niin kivaa, että se yksin kantaisi pitkässä suhteessa, mutta kivaa kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 03:12"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:47"]
Hyväkroppainen rivo kaunis nuori pissiskana nelinkontin sängyssä huutamassa NUSSI JO! vaan toimii. Tähän mielikuvaan monet pissikset käytöksellään vihjailevat. Tällainen eläimellinen mielikuva naisen siittämisestä kiihottaa suurinta osaa miehistä. Johtuisikohan vaikka tuollaisesta tuo pissisten suosio?
[/quote]
Näetkö sinä tuollaisia "tuokiokuvia pissiksistä?" Kummallista, kenties terapia auttaisi?
[/quote]
Spermojen ruiskiminen suihin näyttää tekevän meille kaikille hyvää. Miten terapia auttaisi?
[/quote]
Ketkä kuuluvat kategoriaan "kaikki"?
Kyllä sellainen söpö pissis on ihan käyttis kun haluaa pelkkää seksiä. Naisia näköjään vähän nyppii kun osa naisista on ns. helppoja kaatoja.
Isoin ero täällä kauhistellun pissiksen ja täällä hehkutetun rotunaisen (yäk, miten hirveä sana) on ikä. Nk. pissiksistä ihan yhtä monet ovat älykkäitä kuin vanhemmistakin, mutta nuorena pukeudutaan saman tyypin mukaan, kikatetaan porukassa, flirttaillaan avoimesti, ollaan iloisia ja ollaan miesten mielestä viehättäviä.
Kolmikymppiset taas eivät ole kaikki enää samalla tavalla viehättäviä tai "pantavia", ei ole aikaa kikatella porukassa (eli ei olla tyhjäpäisiä ;) ja oma tyyli on löytynyt (useilla mammauniformu).
Ja kauniina kolmikymppisenä en kadehdi pissiksiä, koska muistan vielä, etteivät nuoret, kauniit, naiset ole eri lajia. Ja lukioikäisistä pissiksistä tulee yhtä lailla juristeja, kauppatieteilijöitä, kampaajia ja opettajia kuin muistakin. Mutta vanhempana tai rumempana saattaa katkeroituminen nousta esiin ja pissikset alkavat ärsyttää.
Mä ihmettelen sanan "pissis" käyttöä tässä ketjussa. Moni tajuaa sen kauniina ja laitettuna iloluonteisena naisena. Minä taas kutsun pissiksiksi noita alaikäisiä tai vain vähän aikaa täysi-ikäisiä olleita, usein umpimielisen oloisia tyttösiä, jotka räkivät maahan, käyttävät usein verkkareita tai itselleen täysin sopimattomia minihameita tennareiden kanssa, silmissä niin paljon ripsaria, että tulee ns. hämähäkkisilmät, pummivat kenties toisiltaan röökiä ja arvostelevat suhuässä söhisten paikallibussissa luokkakavereitaan ja muita kanssaihmisiään. Aika saalis. =D
Minua niin huvittavat tällaiset aloitukset ja joidenkin naisten suhtautuminen itseään paremman näköisiin naisiin. Olen alle 30-vuotias ja näytän ulkonäköni puolesta melko paljon nuoremmalta. Esimerkiksi pukeutumis- ja meikkityylini on kuitenkin hyvin klassinen ja käyttäydyn asiallisesti tilanteessa kuin tilanteessa. Ulkonäköni on kuitenkin myös hyvin naisellinen, minulla on pitkät, kiharat hiukset ja käytän paljon hameita ja korkokenkiä.
Suurin osa fiksuista ja koulutetuista miehistä kyllä ihan omien kokemusteni perusteella haluaa naisen, joka on kauniin, huolitellun ja seksikkään lisäksi myös fiksu, keskustelutaitoinen ja huumorintajuinen. Sellainen, joka on helppo ottaa mukaan niin urheilutapahtumaan kuin edustusillalliselle, kenen kanssa haluaa matkustella ja keskustella ajankohtaisista asioista.
Toki näitä asioita voi tehdä minkä näköisen naisen kanssa tahansa, mutta ns. korkeatasoisilla miehillä on varaa valita, ja noin yleistettynä ei varmaankaan ole yllätys, kenet he valitsevat esimerkiksi kolmen naisen joukosta, joista yksi on pelkästään kaunis, toinen fiksu ja kolmas näitä molempia. Niin olen minäkin ollut valikoiva miesten suhteen. En ole halunnut ainoastaan hyvännäköistä tai vastaavasti ollut pelkästään rikkaan ja menestyvän miehen perässä. Onnekseni olen löytänyt erittäin komean miehen, joka on myös erittäin hyvin toimeentuleva ja henkisiltä ominaisuuksiltaan kaikkea sitä, mitä olen halunnut.
(Vaikka palstan mukaan oikeasti kauniita, naisellisia, fiksuja, seksistä ja jopa kotitöistä pitäviä naisia ei ole olemassakaan, vaan he ovat lassukoiden keksimää provoa.)
Ihme porukoissa te liikutte! Mun tuttavapiirissäni akateemiset, komeat ja fiksut miehet lähinnä naureskelevat pissiksille eivätkä todellakaan hakeudu nöoden seuraan. Itseään kunnioittava, älykäs mies haluaa vertaisensa naisen - sellaisen joka on kivannäköinen ja jonka kehtaa ottaa keskusteluun mukaan myös kun puhutaan politiikasta, kulttuurista jne. Toki ne nörttireppanat ja peräkammarinpojat kelpuuttavat tyhjäpäänkin.
en itse haluaisi miestä, joka haluaa bimbon. En siis menetä mitään jos sellaiset miehet havittelevat pissiksiä. Pitäkööt.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 17:21"]
Mä ihmettelen sanan "pissis" käyttöä tässä ketjussa. Moni tajuaa sen kauniina ja laitettuna iloluonteisena naisena. Minä taas kutsun pissiksiksi noita alaikäisiä tai vain vähän aikaa täysi-ikäisiä olleita, usein umpimielisen oloisia tyttösiä, jotka räkivät maahan, käyttävät usein verkkareita tai itselleen täysin sopimattomia minihameita tennareiden kanssa, silmissä niin paljon ripsaria, että tulee ns. hämähäkkisilmät, pummivat kenties toisiltaan röökiä ja arvostelevat suhuässä söhisten paikallibussissa luokkakavereitaan ja muita kanssaihmisiään. Aika saalis. =D
[/quote]
No aika saalis on aikuinen ihminen (?), joka arvostelee vielä kypsymättömiä nuoria tuolla tavoin.
Silloin kun tuo "pissis" sana tuli, niin olin vielä nuori ja naiivi, mutta ajattelin ettei ko. sana ikinä tule jäädäkseen, koska nykyään on tasa-arvo ja naisetkin haluavat sellaista. :D Ajatelkaa! Luulin ihan täysin, että maailma olisi muuttunut niin ettei naiset enää käyttäisi tuollasia halventavia, alentavia nimityksiä toisistaan, koska tuo ei edistä sukupuolten välistä tasa-arvoa ja naisten keskinäistä solidaarisuutta. Varsinkin kun tuolla kamalalla nimityksellä yleensä aikuiset ihmiset halveeraa nuoria, joilta puuttuu vielä elämänkokemusta. Voi mikä pettymys on aina lukea näitä ketjuja. Miksi te naiset teette tuota? Omaan nillkkaan se vain osuu.
No ehkä ne miehet jotka itse on tyhmiä ja tyhjäpäisiä? Lika barn leka bäst.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:57"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:47"]
Hyväkroppainen rivo kaunis nuori pissiskana nelinkontin sängyssä huutamassa NUSSI JO! vaan toimii. Tähän mielikuvaan monet pissikset käytöksellään vihjailevat. Tällainen eläimellinen mielikuva naisen siittämisestä kiihottaa suurinta osaa miehistä. Johtuisikohan vaikka tuollaisesta tuo pissisten suosio?
[/quote]
Näetkö sinä tuollaisia "tuokiokuvia pissiksistä?" Kummallista, kenties terapia auttaisi?
[/quote]
Spermojen ruiskiminen suihin näyttää tekevän meille kaikille hyvää. Miten terapia auttaisi?
Mikä naisia kiehtoo tyhjäpäisissä gigolo-tyyppisissä miehissä?
Sama kuin läskejä lukuunottamatta kaikissa naisissa.
Eli pllu.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:59"]Itse olen 22 -vuotias, 177 cm pitkä, timmi, pitkät ja paksut tummat hiukset, tykkään panostaa ulkonäkööni ja tyyliini. Teen mallin hommia sekä opiskelen yliopistossa erityisopettajaksi. Minua voisi ehkä ulkonäön perusteella kutsua pinnalliseksi pintaliitäjäksi, mutta olen silti tutustumisen arvoinen ihminen. Usein uudet tuttavuudet kertovatkin, etteivät olisi koskaan uskoneet minun olevan näin ihana persoona :) ulkonäkö voi hämätä. Lisäksi olen kihloissa upean miehen kanssa, häät ovat vuoden päästä. Eli ihan hyvä kumppani olen luultavasti ollut viimeiset 5 vuotta :)
[/quote]
Oletko kuullut useammankin suusta nuo samat sanat: " en olisi koskaan uskonut sinun olevan noin ihana persoona?