Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä kiehtoo tyhjäpäisissä pissis-tyyppisssä naisissa?

Vierailija
04.01.2015 |

Itselleni tulee ekana mieleen ärtymys ja ällötys kun näkee just sellaisen kihertävän pissis-tyyppisen kanaparven, jolla ei oo mitään muuta elämäntehtävää kuin huitaista hiuksia seksikkäästi, kiherrellä joka jutulle ja muikistella punattuja huuliaan.... arggggghhhh!!!!

Mikä tuollaisissa kanoissa miehiä oikein vetää puoleensa? Itse en kyllä millään keksi muuta vastausta kuin helppo seksi.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pivvu

Vierailija
2/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan katkeruus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Easy pussy.

Vierailija
4/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyynnyt? Olen sun mukaan varmaan sitten pissis, tykkään laittautua, olen nuori ja hoikka, pitkät hiukset ja voi apua vielä joskus on punatut huuletkin.Miksi en saisi nauraa ystävieni kanssa julkisilla paikoilla?

Vierailija
5/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteinen mies tahtoo tuntea itsensä fyysisesti ja älyllisesti ylivoimaiseksi naiseensa nähden. Ja kun katsoo keskivertomiesten älynlahjoja, pärjäämistä ja sivistystä, ei puolisoa voi hakea kuin kaikkein bimboimmasta joukosta. ;)

Vierailija
6/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantavan näköisiä ja tyhmyys on ihan kiihottavaa.

Vierailija
7/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat usein tietyntyyppisten miesten ensikumppaneita, kun olettavat kaikkien naisten olevan tietynlaisia. Se sisus tulee ilmi vasta myöhemmin.

Vierailija
8/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitähän. Nuorehko, ulkonäköönsä panostanut naurava naisihminen vs katkera ja vihainen tuulipukukansalainen.

Vierailija
9/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisen arvon määrittelee 98% ulkonäkö. Joten päättele siitä.

Vierailija
10/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:36"]Niin mitähän. Nuorehko, ulkonäköönsä panostanut naurava naisihminen vs katkera ja vihainen tuulipukukansalainen.
[/quote]
Siis vastakohtana voi olla ihan fiksukin kaunis nainen joka osaa keskustella eikä aina vaan sitä tyhjänpäiväistä thihihii tsirk tsirk-ketkutusta.

Ei aina tarvitse olla mikään tuulipuku-mamma. Ap

Vierailija
11/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sen helppo-seksi -osuuden, mutta miksi kelpaavat myös tyttöystäviksi? Ja sitten valitellaan kaverinaisille baarissa, miten tyhmä ämmä se on..

Vierailija
12/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:34"]Miksi ärsyynnyt? Olen sun mukaan varmaan sitten pissis, tykkään laittautua, olen nuori ja hoikka, pitkät hiukset ja voi apua vielä joskus on punatut huuletkin.Miksi en saisi nauraa ystävieni kanssa julkisilla paikoilla?
[/quote]
Olen myös nuori, pitkähiuksinen, laittautuva nainen, joka tykkää nauraa ja pitää hauskaa, mutta ymmärrän mitä naistyyppiä ap meinaa ja tiedän etten kuulu siihen ryhmään. Tässä ei nyt puhuttu julkisella paikalla naureskelusta. :D
4

Vierailija
13/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:34"]Miksi ärsyynnyt? Olen sun mukaan varmaan sitten pissis, tykkään laittautua, olen nuori ja hoikka, pitkät hiukset ja voi apua vielä joskus on punatut huuletkin.Miksi en saisi nauraa ystävieni kanssa julkisilla paikoilla?
[/quote]
Olen myös nuori, pitkähiuksinen, laittautuva nainen, joka tykkää nauraa ja pitää hauskaa, mutta ymmärrän mitä naistyyppiä ap meinaa ja tiedän etten kuulu siihen ryhmään. Tässä ei nyt puhuttu julkisella paikalla naureskelusta. :D
4
[/quote]

Okei, myönnän että saatoin ylireagoida. Se vaan tuppaa ärsyttämään kun monesti ulkonäköönsä panostanut nainen tuomitaan pissikseksi tai tyhmäksi. Niin paljon tullut tätä asennetta arkipäivän tilanteissa vastaan että herättää väkisin vihani.

-5

Vierailija
14/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:38"]

Ymmärrän sen helppo-seksi -osuuden, mutta miksi kelpaavat myös tyttöystäviksi? Ja sitten valitellaan kaverinaisille baarissa, miten tyhmä ämmä se on..

[/quote]

No ei kai ne kovin pitkäaikaisiksi tyttöystäviksi oikeasti kelpaakaan. Hetken aikaa niitä on varmaan kiva panna ja esitellä kavereille, kun ovat ns. hyvännäköisiä. Avovaimoksi otetaan sitten joku ei-pissis kuitenkin. 

Vierailija
15/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No joo tätä mä en voi tajuta. Tuttuja miehiäkin sortuu tähän. Tekis mieli sanoa aina vaan, että itte oot jumankauta valinnut, mitäs valitsit pelkällä munalla tyhjäpää.

Vierailija
16/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:30"]

Itselleni tulee ekana mieleen ärtymys ja ällötys kun näkee just sellaisen kihertävän pissis-tyyppisen kanaparven, jolla ei oo mitään muuta elämäntehtävää kuin huitaista hiuksia seksikkäästi, kiherrellä joka jutulle ja muikistella punattuja huuliaan.... arggggghhhh!!!! Mikä tuollaisissa kanoissa miehiä oikein vetää puoleensa? Itse en kyllä millään keksi muuta vastausta kuin helppo seksi.

[/quote]

Mielummin "tyhjäpää" kuin ilkeä korppikotka.

Vierailija
17/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kihertele yleensä julkisesti mutta muuten olen kuvailemasi kaltainen nainen. En pidä itseäni laisinkaan huonona kumppaniehdokkaana. On tutkinto, työpaikka, olen lapsirakas ja perhekeskeinen ja pidän miehestä huolta, silti en nalkuta vaan annan tilaa omille menoilleen ja jutuilleen. Huumoria löytyy ja voidaan keskustella vakavammastakin. Seksiä saa aina kun haluaa. Ei tuo ole vielä ainakaan koskaan valittanut. Ehkäpä teet ihmisestä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ulkonäön perusteella etkä ole ajatellut, että näiden laitettujen pissisten päässä voi olla fiksuja ajatuksia, vakaa tunne-elämä ja paljon annettavaa ihmissuhteeseen? :)

Vierailija
18/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:43"]

[/quote]

No joo tätä mä en voi tajuta. Tuttuja miehiäkin sortuu tähän. Tekis mieli sanoa aina vaan, että itte oot jumankauta valinnut, mitäs valitsit pelkällä munalla tyhjäpää.

[/quote]

Pelkällä munalla valittu. Tuo oli just kuvaava ilmaus :) 

Vierailija
19/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:43"]

[/quote]

[/quote]'

Kun kulli ja järki seisovat samaan aikaan niin eihän siinä hyvin voi käydäkään. Sen huomaa siitä että seurustellaan niiden tyhjäpäiden kanssa...

Vierailija
20/87 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Ei tuo sinällään tee "pissistä".  Vaan asenne, ja se, että on suuria vaikeuksia pystyä myös älyllisempään keskusteluun kuin pelkkään hauskanpitoon. Tuon huomaa melko nopeasti jos joku on täys tyhjäpää ja oma ulkonäkö on kaikkein tärkein. Tosin ei välttämättä sivusta seuraten yhden illan parin tunnin perusteella joten yleistämistä tässä nyt hitusen varoisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi