Mikä miehiä kiehtoo tyhjäpäisissä pissis-tyyppisssä naisissa?
Itselleni tulee ekana mieleen ärtymys ja ällötys kun näkee just sellaisen kihertävän pissis-tyyppisen kanaparven, jolla ei oo mitään muuta elämäntehtävää kuin huitaista hiuksia seksikkäästi, kiherrellä joka jutulle ja muikistella punattuja huuliaan.... arggggghhhh!!!!
Mikä tuollaisissa kanoissa miehiä oikein vetää puoleensa? Itse en kyllä millään keksi muuta vastausta kuin helppo seksi.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:04"][quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:50"]Kyynisyyden ja pätemisen tarpeen puute tekee näistä "pissiksistä" myös sisäisesti kauniita. Viesti #10 kirjoittajan ajatusmaailmalla varustetut naiset ovat sitten niitä vähiten haluttuja kumppaneita miesten keskuudessa. [/quote]Hassua: samoista syistä tykkään työskentelystä kehitysvammaisten kanssa. Ovat ihanan avoimia ja maailma on seikkailu kun kaikki on niin jännää. Mutta että puolisoksi vähälahjainen... ei nyt kuitenkaan.
[/quote]
Etkö siis halua vähälahjaista puolisoksesi, koska hän on avoin ja hänelle maailma on seikkailu? Koska nämä ominaisuudethan sinun vertauksessasi yhdistivät hänet pissikseen. Jos taas et halua vähälahjaista puolisoksesi jostain muusta syystä, sillä ei ole mitään tekemistä pissiksen kanssa ainakaan sinun vertauksesi mukaan. Hassua että et itse ymmärtänyt tätä.
[/quote]Niin, nuo kuvaamasi ominaisuudet johtuvat siitä älyn puutteesta. Niin pissiksillä kuin muillakin vammaisilla. Pidän siis pissiksinä vain niitä erittäin herttaisen tyhmiä kanoja, en liitä sitä mitenkään tiettyyn ulkonäköön.
Mies voi hetken kuvitella olevansa suurikin Casanova, kun iskee tuollaisen barbien näköisen kimulin. Miehinen itsetunto on ainakin hetken huipussaan. Todellisuudessa useimmat miehet kyllästyvät kanaparveen aika pian.
Ennen miehet olivat hyvinkin kiinnostuneita hutsahtavan näköisistä naisista. Eli vähän suttuinen meikki, räikeän punainen huulipuna, punaiseksi tai mustaksi värjätty tukka ja tiukat vaatteet. Tätä tyyppiä en kai enää juurikaan tapaa nuoremmissa ikäluokissa, mutta vähän iäkkäämpiä näkee vieläkin vähemmän tasokkaissa juottoloissa ja soittoruokaloissa. Helppoja saaliita nämäkin.
Myös ulkonäkökeskeiset ja vähemmän älykkäät ihmiset voivat silti olla hyvinkin rakastavia puolisoita. Tiedän monia ihmisiä, jotka ovat ärsyttäviä tai vaikkapa huumorintajuttomia työpaikallaan tai muissa piireissä, mutta silti heillä on puoliso. Ihmiset voivat käyttäytyä muille ihmisille erilaisena, mutta oman kumppanin kanssa ollaan erilaisia. Kyllähän te tiedätte, miten oman miehen kanssa ollaan mukavia, nauravia ja hassutellaan yhdessä. Jopa se kaikista vittumaisin ihminen voi olla oikeasti mukava ja kiva ihminen oman puolisonsa kanssa.
Eikö me naiset voitais pitää toistemme puolia eikä dissata toisiamme kilpaillen miesten huomiosta?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:53"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:48"]5: Ei tuo sinällään tee "pissistä". Vaan asenne, ja se, että on suuria vaikeuksia pystyä myös älyllisempään keskusteluun kuin pelkkään hauskanpitoon. Tuon huomaa melko nopeasti jos joku on täys tyhjäpää ja oma ulkonäkö on kaikkein tärkein. Tosin ei välttämättä sivusta seuraten yhden illan parin tunnin perusteella joten yleistämistä tässä nyt hitusen varoisin. [/quote] Totta, tottaa. Ja niinkuin jo sanoin: ylireagoin. Itseäni vain ärsyttää niin maan perkuleesti se, että jos panostat ulkonäköösi ihmiset alkavat kohdella sinua kuin äo:si olisi laskenut huonattavasti. Esimerkiksi kerran kesken työpäivän avasin nutturani (kiristi päänahkaa ja aiheutti päänsärkyä) ja lisäsin vähän huulipunaa niin ihmiset työpaikalla alkoivat kohdella minua kuin idioottia. Siinä ei tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa. Siksi sähähdän kun ulkonäön perusteella tuomitaan tyhmäksi tai pissikseksi. Pahoittelen jos olin liian kärkäs tai jos joku mielensä pahoitti viestistäni. -5
[/quote]
Juu, en minä ainakaan pahoittele tällaisista mieltäni vaikka sinulle tuohon vastasinkin. Luulen, että jotenkin ymmärsin pointtisi ja missä tilanteessa koet eläväsi. Itsellänikin on ystäväpiirissä naisia jotka ovat aika tarkkoja ulkonäöstään, mutta koen heidät kuitenkin todella fiksuiksi ihmisiksi. Ei nuo ole toisiaan poissulkevia asioita. On kuitenkin myös tullut tutustuttua heihin joiden elämä tuntuu pyörivän niin kovin vain sen oman navan ympärillä. Näillä ihmisillä on myös vaikeuksia aidosti ymmärtää niitä ihmisiä jotka eivät jostain syystä ehkä koe sitä ulkonäköä niin tärkeäksi. Silloin soi omat herätyskelloni.
Hm, eräs kaverini on kaunis, ja ihan pissiksen näköinen. Ja käyttäytyy hiprakassa ollessaan juuri kuin pissis käyttäytyy. Mutta, mutta. Tyyppi on Mensan jäsen.
Tätä yhdistelmää on monen aika aika sulatella.
Ei kannata tuomita ketään nousuhumalaista satunnaisbilettäjää automaattisesti tyhmäksi.
Jotkin naiset arvuuttelevat täällä miesten motiiveja. Samalla arvottaen kanssasisariaan tyhjäpäiksi ja pissiksi tuntematta näitä ollenkaan.
Keitähän nämä arvuuttelevat "Einsteinit" ovat ja miksi niin ylemmyydentuntoisia?
Mikä on tarkoitus? Ja antakaa miesten, siis aitojen miesten vastata. (Täällä tuntuu olevan jo useita "miehiä". )
No varmasti kuitenkin jopa tuollainen ihan äärilleen vedetty "typerä kanakin" esimerkkinä voittaa tietyn kuivapilluisen, ilkeän ja yleisnihkeän akateemisuuttaan ylpistelevänä jopa ruokakaupassakin korostavan huvittavan naistyypin, joka on yleensä vielä bonuksena päästäänsä enempi vähempi hullukin. Jos nimittäin olisin mies ja jos siltä kantilta yrittäisin asiaa pohtia, niin näin. Onneksi suurin osa naisistakin lienee sentään jotain siltä väliltä, harvaa kun kiehtoo mikään aivan on/off -äärityyppi.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:45"]
Mä en kihertele yleensä julkisesti mutta muuten olen kuvailemasi kaltainen nainen. En pidä itseäni laisinkaan huonona kumppaniehdokkaana. On tutkinto, työpaikka, olen lapsirakas ja perhekeskeinen ja pidän miehestä huolta, silti en nalkuta vaan annan tilaa omille menoilleen ja jutuilleen. Huumoria löytyy ja voidaan keskustella vakavammastakin. Seksiä saa aina kun haluaa. Ei tuo ole vielä ainakaan koskaan valittanut. Ehkäpä teet ihmisestä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä ulkonäön perusteella etkä ole ajatellut, että näiden laitettujen pissisten päässä voi olla fiksuja ajatuksia, vakaa tunne-elämä ja paljon annettavaa ihmissuhteeseen? :)
[/quote]
Miten tuo seksihomma toimii? Annatko siis silloinkin kun et ole itse kiihottunut? Miten pystyt? Itse jos en kostu, niin pilluun ei voi työntää yhtään mitään. Sattuu liikaa. Saatko sinä muuten aina kun haluat? Puhut vain miehen saamisesta....
"Jopa se kaikista vittumaisin ihminen voi olla oikeasti mukava ja kiva ihminen oman puolisonsa kanssa."
Jos ihan oikeasti suurin osa jonkun ihmisen ympärillä olevasta ihmisverkostosta kokee, että joku ihminen on ihan vittumainen, niin silloin hän sitä myös yleensä on. Jos tällaisen ihmisen puoliso kokee tämän ihmisen mitä ihanimpana niin yleensä myös hän on aika vittumainen. En yleistä. Ja parionnea vain toivottelen, olette löytäneet toisenne.
Hyväkroppainen rivo kaunis nuori pissiskana nelinkontin sängyssä huutamassa NUSSI JO! vaan toimii. Tähän mielikuvaan monet pissikset käytöksellään vihjailevat. Tällainen eläimellinen mielikuva naisen siittämisestä kiihottaa suurinta osaa miehistä. Johtuisikohan vaikka tuollaisesta tuo pissisten suosio?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:29"]
"Jopa se kaikista vittumaisin ihminen voi olla oikeasti mukava ja kiva ihminen oman puolisonsa kanssa."
Jos ihan oikeasti suurin osa jonkun ihmisen ympärillä olevasta ihmisverkostosta kokee, että joku ihminen on ihan vittumainen, niin silloin hän sitä myös yleensä on. Jos tällaisen ihmisen puoliso kokee tämän ihmisen mitä ihanimpana niin yleensä myös hän on aika vittumainen. En yleistä. Ja parionnea vain toivottelen, olette löytäneet toisenne.
[/quote]
En ole tuo kommentoija, mutta voi se olla noinkin, tavalla tai toisella. Silloin kai siinä puolisossa on jotain sellaista ominaisuutta, joka tuo sen vittumaisen/kuivakan/tms. tyypin paremmat puolet esiin, ja ehkä päinvastoin siis toki myös. Kenties näin on niiden "pissistenkin" ja heidän miesten kohdalla. Ja saattaahan sitä puolison huonoista puolista valittaa tietyssä tilanteessa, jos ei lähde suhteesta niin ehkä ne hyvät puolet kuitenkin voittaa sitten.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 14:47"]
Hyväkroppainen rivo kaunis nuori pissiskana nelinkontin sängyssä huutamassa NUSSI JO! vaan toimii. Tähän mielikuvaan monet pissikset käytöksellään vihjailevat. Tällainen eläimellinen mielikuva naisen siittämisestä kiihottaa suurinta osaa miehistä. Johtuisikohan vaikka tuollaisesta tuo pissisten suosio?
[/quote]
Näetkö sinä tuollaisia "tuokiokuvia pissiksistä?" Kummallista, kenties terapia auttaisi?
Itse olen 22 -vuotias, 177 cm pitkä, timmi, pitkät ja paksut tummat hiukset, tykkään panostaa ulkonäkööni ja tyyliini. Teen mallin hommia sekä opiskelen yliopistossa erityisopettajaksi. Minua voisi ehkä ulkonäön perusteella kutsua pinnalliseksi pintaliitäjäksi, mutta olen silti tutustumisen arvoinen ihminen. Usein uudet tuttavuudet kertovatkin, etteivät olisi koskaan uskoneet minun olevan näin ihana persoona :) ulkonäkö voi hämätä. Lisäksi olen kihloissa upean miehen kanssa, häät ovat vuoden päästä. Eli ihan hyvä kumppani olen luultavasti ollut viimeiset 5 vuotta :)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 13:38"]
Ymmärrän sen helppo-seksi -osuuden, mutta miksi kelpaavat myös tyttöystäviksi? Ja sitten valitellaan kaverinaisille baarissa, miten tyhmä ämmä se on..
[/quote]
helppo ja säännöllinen seksi.
Eipä siinä mitään, vaikka suurin osa miehistä tuollaisista naisista tykkääkin. Itse oon aika hiljainen, rauhallinen ja ujo nainen, ja myös keskivertoa älykkäämpi, mutta kyllä mullekin on miehiä aina riittänyt. Ja laadukkaita sellaisia. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä ;)
mun mielestä pissiskin voi olla ilkeä. osa on ihan näkyvästikin.
Jos naiselle olisi suotu fyysinen ylivoima olisko hän ollut käyttämättä sitä? Epäilen. Ihminen on melko paska omaan napaan tuijottava olento ihan sukupuolesta riippumatta edelleenkin vaikkakin empaattisuudessaan edellä monia muita eläimiä.