Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sekoilua pikkujouluissa -miten selvitä moraalisesta krapulasta?!

Vierailija
06.12.2008 |

Duunin pikkujouluissa tuli sitten elämäni ekaa kertaa hölmöiltyä eli suudeltua (pitkään) työkaverin kanssa. Ei siinä muuten mitään, mutta ollaan molemmat varattuja! Mitään sutinaa ei ole aiemmin ollut ja tuskin tuleekaan.

Hemmetin ahdistava olo vain, että miten mä nyt noin menin tekemään. Itselleni tuo ei varsinaisesti ollut iso juttu, eikä olisi jos mun mies jonkun kanssa sattuisi pussailemaan. Tiedän kumminkin, että mun miehelle asia olisi tosi iso ja luultavasti eron paikka. Miehelle en siis aio mitään kertoa omaa oloani helpottaakseni, sillä vain satuttaisin häntä kovin.

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja meillä on ollut omat vaikeutemme suhteessa ja muitakin isoja ongelmia elämässä ja varmaan se sai aikaan sen, että halusi kerran nauttia myös hetken huumasta.

Kai tämä ahdistus ajan kanssa helpottaa, mutta onko kellään vinkkejä mitä voisi tehdä omaa oloaan helpottaakseen? Joku on varmaan tehnyt jotain yhtä hölmöä.

Eikä tarvi alkaa moralisoimaan, tehty mikä tehty!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä juomista ap!

Vierailija
22/25 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en liittoa kaataisi yhteen suudelmaan, mutta kaataisin kylläkin avoimuuden/rehellisyyden puutteeseen.

Tiedä mistä muusta valehtelet tai jätät kertomatta, jos tuonkin salaat.

Minä ajattelin samoin. Sen sijaan ex-puolisoni päinvastoin. Parisuhdekriisin tuoksinassa kun pengottiin syvimpiä tuntoja pohjia myöten, tunnustin olleeni ihastunut toiseen ja suudelleenikin tämän kanssa. Rehellisyydestä ei pisteitä ropissut, mutta loukkaus oli niin suuri, että ero tuli. Kaikesta ei kannata kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa.

24/25 |
05.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kertoa.

Joo, 10 vuotta sitten tapahtunutta pussausta ei enääN kannata kertoa.

Vierailija
25/25 |
06.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi ollut uskoton?