Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäitiydestä

Vierailija
31.01.2009 |

Olen yrittäjän lapsi ja itsekin nykyisin yrittäjä ja minun työpanokseni on suoraan verrannollinen perheeni elantoon ja elintasoon. Mieheni työskentelee samassa yrityksessä ja on elintärkeä sille. Meillä on kaksi lasta, 4 ja 6-vuotiaat. Olen ollut 3 kuukautta äitiyslomalla käytännössä ja sen jälkeen on toinen aina ollut töissä ja toinen hoitanut lapsia. Lapset ovat 1v. täytettyään olleet hoidossa arkisin n.klo 8-17.

Meillä on mielestäni tasapainoiset, fiksut lapset, joita jopa kehutaan, vaikkeivät mitään sinänsä edes harrasta kuten nykytrendi on. Meillä on vähän yhteistä vapaa-aikaa mutta sen vietämme yleensä jutellen ja pelaten tai jotain eläindokumenttia katsoen. Elämäntavat ovat säännölliset ja ruokailut ja hampaanpesut tehdään suunnilleen tiettyyn aikaan joka päivä. En koe, että lapseni olisivat jääneet mistään paitsi tai olisivat jotenkin onnettomia ,vaikka en joudakaan jatkuvasti heidän kanssaan olemaan. Mutta heidän kanssaan on isä tai tutut hoidotädit ja kaikki sujuu. Enkä aio syyllistää itseäni siitä että käyn töissä tai että lapseni ovat hoidossa. Olemme erittäin onnellisia näin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lainkaan vastaa tekstiä. Kerroit yrittäjä-äitiydestä. Kiva.

Vierailija
2/2 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykologit ja psykiatrit ei tajua mistään mitään tutkiessaan erilaisten asioiden vaikutusta lapsiin. Meidän pitäisi av mammat kerätä adressi, jossa heidät kaikki laitetaan viralta. Koska mitä ilmeisimmin kaikkien ihanimmat, ongelmattomimmat, fiksuimmat, onnellisimmat, tasapainoisimmat ja eläindokumenteista nauttivimmat lapset syntyvät sillä lailla, että 1-vuotiaat laitetaan 9 tunniksi hoitoon viitenä päivänä viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän