Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten näyttää mahd. hoikalta huomenna?

Vierailija
30.01.2009 |

Ja joo, en ole niin tyhmä kuin kysymys antaisi ymmärtää. Tarkoitus siis ei ole laihtua. Minulla on kuitenkin taipumus kerätä nesteitä. Mitä pitäisi tehdä, että olisin mahdollisimman hoikan näköinen ja ei-turvonnut/pöhöttynyt huomisissa juhlissa? Paljon vettä? Liikuntaa vai ei liikuntaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon hikijumppa (huomenna jos liikut rankasti saatat olla illalla ihan jäykkä ja turvoksissa), jonka jälkeen juot lasillisen maitoa ja reilusti vettä. Et syö enää tänään yhtään suolaista, vaan kevyesti kasviksia ja ananasta. Ananas poistaa nestettä. Aamulla voit ottaa kahvia, sekin poistaa nestettä. Huomenna voisit myös venytellä kunnolla, se tekee hoikemman olon ainakin minulle

Vierailija
2/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyttä aerobista liikuntaa, mutta ei mitään maratonia eikä voimaharjoittelua. KUnnolla unta ja ikkunat auki yöksi (tämä ei päde jos olet allerginen, mutta nyt ei kyllä ulkona pitäisi olla mitään siitepölyjä)

Huomenna sauna tai kunnon kylpy ennen juhlia. Nätti meikki ja SOPIVANKOKEISET vaatteet. Korosta kapeita kohtia, älä niitä leveitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota tänään pari lasia viiniä, niin ylim. nesteet poistuu (turvotus tulee sitten ylihuomiselle) ei suolaista ruokaa, niukasti hiilihydraatteja

sopivat vaatteet (ei liian pienet eikä telttamaiset)

Vierailija
4/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tänään pari lasia viiniä, se poistaa nestettä. älä syö suolaista ruokaa.

ja vaatteet tärkeät! istuvat muttei liian pientä kokoa!!

Vierailija
5/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku selällään. Mulla ainakin naama ihan turvonneen näköinen jos olen mahallaan nukkunut yön. Jos pitkät hiukset niin kuohkea kampaus, näyttää että olisit pidempi. Istuvat vaatteet, ohut neulos joka "valuu" on usein armelias + tietty korkeat korot alle. Mukavaa juhlapäivää!

Vierailija
6/6 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä isompi, sen parempi.