Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mikä pointti näissä Ruskovillan vaatteissa on - muutakuin rahastus?

Vierailija
30.01.2009 |

Anoppi osti meille bodyn, potkuhousut ja kypärämyssyn, lysti maksoi yhteensä n. 65€!! Siis minun tietoni mukaan (selasin Ruskovillan kuvastoa), korjatkaa, jos olen väärässä.

Minun mielestäni nämä ei ole yhtään mitenkään erikoiset tai kätevät, päinvastoin! Joutuu pesemään lähes tyhjässä koneessa, kun muita villavaatteita ei juurikaan ole, nukkaantuu helposti, arka väri, mitä vielä!

Mikä näissä nyt on niin erikoista, että voi tuon verran maksaa? Vai onko tuo luomuhörhöily nyt niin IN, että ihmiset oikeasti viitsii maksaa tuon verran tavallisista vaatteista?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole muuta eroa huomannut kuin 50 % halvempi hinta.

Vierailija
42/45 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten villaiset vaatteet on tosi hyviä.

Meillä on lapsilla ollut vauvana Ruskovillan välihaalari ja se on kyllä tosi hyvä. Eikä ole kutittanut. Samoin Ruskovillan villaiset vaippahousut on kyllä olleet hintansa väärti.

Itse haaveilisin villaisesta alusvaatekerrasta, mutta en raaski ostaa Ruskovillaa. Jossain kaupassa joskus näin vastaavia halvempia, harmittaa kun en silloin ostanut. Meidän alueen talvipakkasilla ois kiva, jos ois jotain kohtuullisen ohutta, mutta lämmintä toppavaatteiden alle.

Villa on varmaan sellainen, joka jakaa mielipiteitä. Toisia kutittaa, toisia ei. Itse käytän kotona aina pelkkiä villasukkia, ne on lämpimät, mutteivät hiosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan talvisin alusvaatteina, ei lapset hikoile eikä heille tule kylmä ulkona. Käyvät monilla säillä kovista pakkasista plusasteille.

Nyt on 5- ja 3-v lapsilla käytössä joka päivä silkkivillahihattomat, joita välipäivinä tuuletan. Tuulettaminen riittää, sillä laitan aluspaidan päälle tavallisen paidan, johon tahratkin päätyvät. Lisäksi lapsilla on kaulurit, lapaset ja pienemmällä villahaalari ja lyhyet villahousut. Lisäksi on pitkähihainen villapaita tosi kylmille keleille tai kun ollaan pitkään ulkona, esim. laskettelemassa tai luistelemassa. Kertaakaan ei ole kylmän takia sisälle lähdetty, toisin kuin välillä muiden perheiden lapset kun heille tulee kylmä käsiin, jalkoihin tms. nopeastikin. Hiki päässä ei myöskään koskaan tulla sisälle. Asumme aivan meren rannalla, eli tuulee myös usein.

Ruskovilla on mielestäni laadukkaampi tuote kuin monet muut ja siksi rahansa väärti. Eivätkä ne hinnatkaan nyt mitään mahdottomia mielestäni ole. Meillä (jos ei esim. konepesulla tai liiallisella käsittelyllä tai käsittelemättä jättämisellä pilaa villaa) tuotteet ovat kestäneet aina isommalta pienemmälle hyvässä kunnossa, samoin vaikka nuo kaulurit ovat nyt toista vuotta käytössä ja ihan yhtä hyvät kuin viime vuonnakin. Ruskovilla ei kutita tai hiosta, mitä samaa ei voi sanoa tosiaankaan useimmista villatuotteista. Käytän itse myös noita hihattomia paitoja, vilukissa kun olen, ja pysyy paremmin sopiva lämpötila koko päivän päällä kuin jos laitan alle vaikka vain t-paidan. Olen siis ihan hurahtanut jo omassakin käytössäni noihin ja suunnittelen itsellenikin jo lisähankintoja.

Ruskovilla käyttää nykyään luomupuuvillan lisäksi myös luomuvillaa. Heillä on oma tehdas Artjärvellä, eli suomalaista työtä tuetaan. En edes aloita siitä, miten ihanaa on nukkua Ruskovillan villapeiton alla kesät talvet... :)

Vierailija
44/45 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljaalla silmällä =)

Villan käsittely valmistusvaiheessa ilman, että siihen lisätään mitään aineita on hankalampaa. Tämä luonnollisesti näkyy myös hinnassa. Koimyrkkyjäkään ei näe paljaalla silmällä.

Vierailija
45/45 |
12.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi