Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko tekohengitystä sellaiselle henkilölle jolla olisi juuri sillä hetkellä

Vierailija
29.01.2009 |

tosi paha huuliherpes?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olis sitä suojusta siihen väliin. Tai no riippuu tilanteestakin...Eli loppujen lopuksi varmaankin antaisin kaikesta huolimatta. Huuliherpekseen ei kuitenkaan kuole.

:P

Vierailija
2/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaiskohan antaa vaikka pipo välissä tai muu ohut kangas. :D Ja suojaiskohan se siltä herpekseltä. Olis kyllä kiva sitten aina selitellä, että joo, onhan mullakin tää herpes nyt mutta sain sen kun pelastin jonkun henkeä. "Joo, niin varmaaaaaan....."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kutsuisin ammattilaiset 112:n numerosta paikalle.

Vierailija
4/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi edes miettiä tällaista. TOTTAKAI elvyttäisin! Ei kai nyt ihmistä voi jättää kuolemaan siksi, että hänellä on HUULIHERPES! :-O

Vierailija
5/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettaisin ainakin ensin vähän katsella jos löytyisi joku suojus siihen eteen. Vaikka joku muovinpala johon saisi tökättyä reiän keskelle?

Vierailija
6/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraalle. Muistelen kyllä taannoin lukeneeni, että saattaisi suositukset olla muuttumassa, jonkin artikkelin mukaan pelkkä painelu olisi puhallus-painelu-elvytystä parempi.

Vierailija
7/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mulle puhjennut. mutta virus on minulla kun sen penskana sain.

Vierailija
8/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet elvytyksen tarpeessa itse ja ainoolla mahdollisella auttajalla olisi herppes suuttuisitko selviytyessäsi avun antajalle, tai antaisitko itse jos sinulla olisi herppes vai jättäisitkö kuolemaan ?

Vierailija
9/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut huuliherpes pikkulapsesta asti huulessa eikä siinä ole mitään noloa tai selittelemistä, se on eri asia kuin sukupuolitauti.

Auttaiskohan antaa vaikka pipo välissä tai muu ohut kangas. :D Ja suojaiskohan se siltä herpekseltä. Olis kyllä kiva sitten aina selitellä, että joo, onhan mullakin tää herpes nyt mutta sain sen kun pelastin jonkun henkeä. "Joo, niin varmaaaaaan....."

Vierailija
10/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa hyvin puhaltaa muutenkaan, joten täytyisi tyytyä muutenkin paineluun.

Vierailija
11/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisitte toisen kuolla, kun vain säästytte itse huuliherpekseltä :)

Vierailija
12/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva maallikko osaa puhaltaa niin, että ilma menisi keuhkoihin. Usein puhaltaminen aiheuttaa vain turhia katkoksia painelussa. Painelu on tärkeämpää.

Vierailija
13/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin viimeisilläni raskaana ja en elvyttänyt suusta suuhun ihmistä, jonka koko naama tursusi verta. Siinä vaiheessa ajattelin syntymätöntä lastani enemmän ja sitä etten halunnut saada mahdollisia veritauteja itseeni.

Vierailija
14/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kyllä tekisin kaikissa muissakin tapauksissa, myös sellaisissa missä ei näy mitään sairautta ulospäin. Ammattiauttajatkin laittaa maskin tekohengitystä antaessaan.

Vierailija
15/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin n, 30v, hyvä kroppaista,siististi pukeutunutta, komea piirteistä miestä, kihlasormuksetonkin pitää olla.

Kaikki ruttohuuliset, lihavat ja rumat saa jäädä korisemaan omaan vereensä.

Vierailija
16/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä suojuksia meinaan. En muista mistä omani on peräisin, jostain koulutuksesta kai.

Vierailija
17/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuitenkaan koskaan saanut tartutettua sitä edes alahuuleeni..

Vierailija
18/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi ja voi...

Vierailija
19/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette koskaan itse tarvitse elvytystä, koska todnäk kuolisitte ellei ole tukka hyvin ja kello näkyvissä

Vierailija
20/29 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ostin Oriolan verkkokaupasta, mutta eiköhän noita saa kaikista ensiapukamppeita myyvistä liikkeistä - ja apteekeistakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan