Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt siihen, miten pettynyt mies on minuun

Vierailija
06.12.2008 |

kun olen tämän näköinen. Ei koskaan sano ääneen, on sen verran herrasmies, mutta silmistä näen. Kaveripiirin vaimot hehkeitä ja hoikkia ja minä tällainen 70kg valas.

Mies tallentelee tietokoneelle kuvia kauniista, alastomista naisista. Seksi meillä vähentynyt olemattomiin. Miten tässä näin kävi...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

70kg voi olla liikaa tai sopivasti, riippuu pituudesta.

Vierailija
2/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti aika vaikeaa. En oikein tiedä, miten pitäisi syödä. Mitään herkkuja en ole pitkään aikaan syönyt. Salikortti on, mutta en hirveän usein ehdi sinnekään. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän kaiken hukkaan, kun en jaksa pitää huolta itsestäni. ap

Vierailija
4/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän syömisistäsi ja annoskoosta. Ja miten paljon liikut ja muuten elämäntavoistasi, koitetaan yhdessä miettiä parempia valintoja!

t. 2

Vierailija
5/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalaa en syö koskaan kun on niin kova kiire. Töissä usein joku valmisruoka ja kotona kokkaan sitä, mitä perhe haluaa syödä. Työpäivät venyvät usein pitkiksi ja olen rättiväsynyt iltaisin. Yritän aina muistaa syödä terveellisia välipaloja, mutta useinkaan en ehdi. Kasvot meikkaan aina nätisti töihin, mutta se on ainoa kauneudenhoitoon liittyvä juttu, minkä jaksan/ehdin tehdä. Olen kai vähän masentunutkin (ei diagnosoitu) ap

Vierailija
6/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aamupala kannattaa syödä joka päivä vaikka olisi miten kiire. Esim. maustamatonta viiliä tai jogurttia. Sen syömiseen ei mene kauaa.

Itse olin vähähiilihydraattisella dieetillä enkä ole koskaan saanut yhtä helposti painoa pois.

Enkä nyt tarkoita mitään atkinsia missä mässäillään rasvalla vaan terveellistä ja vähärasvaista kalaa, kanaa ja lihaa. Lisukkeeksi erilaisia vihanneksia ja salaatteja vaihtelevasti. Keitettyinä, tuoreina, miten ikinä haluat.

Pois kannattaa siis jättää leipä, puuro, pasta, peruna ja muu hiilihydraattipitoinen. Tai ainakin vähentää näiden määrää.

Muista syödä säännöllisesti. Älä pidä itseäsi nälässä äläkä yritä elää salaatinlehdillä, se ei laihduta!

Herkutella voi vaikka itse tehdyllä rahkalla joka on makeutettu makeutusaineella. Sekaan vaikka mustikkaa tai mansikkaa. Tai tee joku ihana smoothie maustamattomasta jogurtista tai piimästä.

Näillä keinoin olen ainakin itse saanut painoa pois vaikka söin myös lisäksi hiilihydraattipitoisia hedelmiäkin :) Kannattaa ainakin kokeilla jos tästä olisi sinulle apua.

Tekee varmasti hallaa itsetunnolle tuo miehesi muiden naisten katselu mutta jos yhtään lohduttaa niin olen varma että kaikki miehet tekevät tuollaista jossain määrin vaikka olisi millainen hoikka ja kaunis puoliso itsellään!

Tsemppiä sinulle! :)

Vierailija
7/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vähähiilihydraattinen dieetti kiinnostaa. Ehkä voisin aloittaa sen uuden vuoden kunniaksi. ap

Vierailija
8/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOSIN, minä olen ihan oikeasti valas, mittarissa yli 90kg (ja en todellakaan ole pitkä nainen).

Meillä kyllä on seksiä, mutta muutoin kaikesta huomaan, että mies on pettynyt ulkonäkööni.

Pahinta tässä on se,että jo kerran onnistuin lahduttamaan 24kg ja kokea sen ihanuuden, kun oikeasti voi pukeutua miten haluaa ja saa kehuja.

Mutta sitten tuli raskaus, sen myötä retkahdin ja PUFF, ollaan alkupisteessä.

Vierailija
9/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei erityisemmin edes käytettynä.

Aloita lenkkeily, uinti, hiihto tai jokin vastaava pitkäkestoinen liikunta, jossa saat toden teolla hikoilla. Se keventää painoa ja vähentää selluliittiä.

Punttisalin ainakin pitäisi nostaa painoa.

Vierailija
10/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa tuntuu vaikealta, mutta kun totut lähtemään joka ilta lenkille, niin et muuta osaa ajatellekaan. Minäkin suosittelisin nyt jotain muuta kuin kuntosalikorttia, koska kynnys lähteä sinne on varmasti korkeampi kuin se, että lähtee vain omasta ulko-ovesta ulos ja reippaalle lenkille. Ensin vaikka puoli tuntia joka ilta, sitten pidennät, otat mukaan vähän juoksua jne. Lopulta esim. 4 kertaa viikossa tunti juoksua. Tekee hyvää sekä kropalle että mielenterveydelle.

Vierailija
11/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syytä miestä siitä, mitä minulle on tapahtunut. Meillä oli joskus hyvinkin kiihkeä ja romanttinen parisuhde. Mies aina kehui vartaloani ja kuinka seksikkäältä näytän. Hieman huijasin alkuperäisessä viestissäni.. nykyisin seksittömyys parisuhteessamme johtuu siitä, että tunnen oloni niin hirveäksi että joudun kieltäytymään seksistä. Mutta ei mieskään ole siitä yhtä innostunut kuin ennen, osaksi varmaan siksi kun kieltäydyn mutta myös sen takia miltä näytän. ap

Vierailija
12/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilvan kehutaan miten yli 100 kiloiset ovat niiiiiiiiiiin ihania ja niiiiiiiiiin kiihottavia.

Eli ei muuta kuin painoa lisää...

Vierailija
13/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuljet bussilla, jää pois pysäkkiä tai paria aikaisemmin kuin normaalisti jäisit ja kävele loppumatka.

Onko mahdollista kulkea töihin pyörällä?

Kävellä kauppareissut?

Muuten vain kävellä?

Hissin sijasta portaat.

Älä osta kotiin mitään herkkuja jotka kuitenkin tulee syötyä, vaan nakerra vaikka porkkananpaloja tai napsi herneitä.

Vierailija
14/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että miehesi on sinuun pettynyt?

Liitto, joka perustuu ulkonäköön, ei kestä. Aina löytyy kauniimpia, hoikempia jne.

Ja jos kovin hoikka on, voi olla, ettei ole naisellisia muotoja.

Jos seksi loppuu siihen, että painat 70 kg, olen hämmästynyt...

Puoliso muuttuu moneen kertaan suhteen aikana, se on elämää. Suuri rakkaus kestää ulkonäkömuutokset. Viimeistään 70 v olette rupsahtaneita ja kamalia, silti se rakkaus löytyy, jos suhde ei ole perustunut ulkonäköön!

Ja ihan tavallinen nainen, takana 20 v. seurustelusuhde. Koskaan emme ole arvostelleet toistemme ulkonäköä, se on moukkamaista.

Vierailija
15/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että miehesi on sinuun pettynyt?

Liitto, joka perustuu ulkonäköön, ei kestä. Aina löytyy kauniimpia, hoikempia jne.

Ja jos kovin hoikka on, voi olla, ettei ole naisellisia muotoja.

Jos seksi loppuu siihen, että painat 70 kg, olen hämmästynyt...

Puoliso muuttuu moneen kertaan suhteen aikana, se on elämää. Suuri rakkaus kestää ulkonäkömuutokset. Viimeistään 70 v olette rupsahtaneita ja kamalia, silti se rakkaus löytyy, jos suhde ei ole perustunut ulkonäköön!

Ja ihan tavallinen nainen, takana 20 v. seurustelusuhde. Koskaan emme ole arvostelleet toistemme ulkonäköä, se on moukkamaista.

Vierailija
16/16 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. myös 70 kg painoinen ja onnellinen vaimo20 v

( mies saa kuulla kunnansa jos alkaa arvostelemaan toisten ihmisten ulkonäköä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan