Voi tota missi-elinaa..
Se kertoo uudessa seiskassa ettei ole hylännyt vauvaansa ja syövänsä masennuslääkkeitä, mutta on juttua tehdessä playa del inglesissä "villillä bailulomalla" juhlimassa drinkki kourassa ja "ottaa kaiken irti vapaudestaan"..ristiriitaista?
Kommentit (35)
mutta sattuuhan noita, omassakin lähipiirissä jotain tuollaista. Ihmiset eivät kykene enää aikuistumaan ja kuvitellaan, että ruoho aidan takana aina on vihreämpää, leikitään aikuisia jne.
Hänen olisi tosiaan kannattanut hankkia lapset vanhemmalla iällä, valitettavasti. Vaikka hänellä olisi masennus, ei se oikeuta hylkäämään lasta ja bailaamista ilman rajoja. Kyllä itsekin olen ollut masentunut ja pahasti masentunut ei todellakaan jaksaisis sellaista edes tehdä. Saati hylätä lastansa. Tyhmä eukko.
kommentoida tätä juttua kun en tapausta henk koht tunne mutta jos ihminen on oikeasti masentunut niin ei se kyllä kommetoi olotilojaan missään Seiskassa eikä bailaa Espanjassa, hyvä kun pääsee sängystä aamulla tai edes joskus. nykyään masennuslääkkeetkin taitaa olla muotijuttu monen kohdalla. kai se helppo on tehdä mitä huvittaa ja paeta kaikkea vastuuta kun on niiin masis päällä siis tiätsä.
näyttää et seiska kertoo joka misukan ja misterin ongelmat ja muut sutinat..:)
En ny sano et raskauden jälk. masennus ny mikään kiva asia on..mut en tiä sit kui masentunut sitte on jos johonki espanjaan puhalletaan bilettämään..:/
Kukin tavallaan..mut tosi kummaa touhua..
Odotellaanpas lisää juttuja Fingeroosista..;) Rouva ku on raskaana..et seiska kertoo varmasti kaiken..:D
Miksi se on niin kamalaa, kun äiti tekee saman?
lapsella on varmaan ihan jees olot isänsä kanssa, ja mitäpä sitä nuori kaunis sinkku muuta tekisi, kuin ottaisi "ilon irti vapaudestaan".
Totuus voi olla ihan mitä tahansa muuta.
Se kertoo uudessa seiskassa ettei ole hylännyt vauvaansa ja syövänsä masennuslääkkeitä, mutta on juttua tehdessä playa del inglesissä "villillä bailulomalla" juhlimassa drinkki kourassa ja "ottaa kaiken irti vapaudestaan"..ristiriitaista?
Sinnitellä hampaat irvessä? Sitten luettaisiin uutisista miten väsyneellä äidillä oli napsahtanut ja oli tappanut itsensä, ehkä myös vauvansa.
Jos ei masentuneena selviä arjesta, eiköhän ole varsin luonteva vaihtoehto muuttaa vanhienpiensa luokse toipimaan. Ja lapsella on isässä selvästi kunnollinen huoltaja.
Minä en vain kykene ymmärtämään tätä syyllistämistä, en sitten millään.
eräässä kuvatekstissä mainittiin raskauskiloista, että olisi vielä raskauskiloja. Ja silloinhan jossain iltapäivälehdessä mainostettiin miten Elina tiputti kaikki 20 raskauskiloaan. Oli hoikassa kunnossa.
Nyt lihonnut tosi paljon ja muutenkin tosi suttuisia kuvia. Miksi piti ihan uimapuku kuvia tehdä, itse en tuossa kunnossa ainankaan olisi tehnyt.
Eihän Elina toki lihava ole, muttei missin mitoissakaan. Ja lihominen nyt on ymmärrettävää kun syö masennuslääkkeitä.
Tuli vaan mieleen.
uutta onnea uuden naisen kanssa eikä lapsi sopinut siihen kuvioon. Niinpä minä sitten sinnittelin, vaikka olin ihan rikki. Ei se lapsi minulle murhetta aiheuttanut. Olin alakuloinen ja jaksamaton toki, mutta rakkaus lapseen ei silti hävinnyt minnekään. Sain myös äidiltäni korvaamatonta apua silloin kun olin aallonpohjassa.
Tarkoitukseni ei ollut myöskään hyökätä ketään vastaan. Minusta on vain virhe se, että tekee isoja huoltajuutta koskevia ratkaisuja silloin kun ei ole terve. Sitten kun on tervehtynyt, voi joutua huomaamaan, että niitä aiemmin tehtyjä päätöksiä ei pystykään perumaan.
Satuin lukemaan tuon kyseisen jutun Seiskasta ja sain siitä aika surkean mielikuvan. Minunkin lapseni isä sattumalta väittää ettei ole hylännyt lastaan. Minusta tosiasia on kuitenkin ihan toinen. Isä tapaa tyttöä pari kertaa vuodessa ja asuu 300km päässä. Jos se ei ole hylkäämistä niin mikä sitten?
mutta tuo Elinahan osaa oikeasti laulaa. Käykää Seiskan nettisivuilla kuuntelemassa. Kiva ääni ja veti vielä nuotilleen! Paremmin lauloi kuin esim. Idols-tähtönen Anna PUU :DDD
En meinannut edes tunnistaa, mietin että kuka missi on kyseessä. Kun vertaa kuvaan jossa on lapsi sylissä, niin kyllä on pahan näköinen. En usko että pelkällä lihomisella saa kasvoihin tuollaista turvotusta. Taitaa hoitaa masennustaan päihteillä. Surullinen juttu, ei ihmisestä saisi tehdä lehtijuttuja tuollaisessa tilassa.
eräässä kuvatekstissä mainittiin raskauskiloista, että olisi vielä raskauskiloja. Ja silloinhan jossain iltapäivälehdessä mainostettiin miten Elina tiputti kaikki 20 raskauskiloaan. Oli hoikassa kunnossa.
Nyt lihonnut tosi paljon ja muutenkin tosi suttuisia kuvia. Miksi piti ihan uimapuku kuvia tehdä, itse en tuossa kunnossa ainankaan olisi tehnyt.
Eihän Elina toki lihava ole, muttei missin mitoissakaan. Ja lihominen nyt on ymmärrettävää kun syö masennuslääkkeitä.Tuli vaan mieleen.
että vielä hetki sitten oli kaikkien lehtien palstoilla neuvomassa muita äitejä siitä milloin on sopiva aika tehdä lapsia ja miten saa raskauskilonsa pudotettua. Miksi täytyy pitää yllä tuollaista kulissia kun on sisältä ihan romu?
Itsekin sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja erokin tuli. Sinnittelin silti yksinhuoltajana ja kyllä se aurinko sitten vuoden, parin päästä alkoi lopulta paistella. Minusta on ihan hirveä vahinko jos keskellä toipumista tekee niin raskaita päätöksiä, että luopuu lapsestaan. Vaikea kuvitella, että isä sitten lopulta enää luovuttaisi huoltajuutta äidille takaisin ja miksi tuomioistuimenkaan pitäisi niin tehdä jos isä on ottanut hoitovastuun. Surullinen juttu, kaiken kaikkiaan.
tytön, joka ajatteli lapsen parasta tietäessään, ettei kykene tällä hetkellä antamaan kaikkea hoivaa ja rakkautta lapselleen.
Tilannehan olisi aivan sama, jos Elina olisi sairastunut somaattiseen sairauteen ja eronnut: lapsi olisi tietenkin silloin isän hoidossa.
Pahanilkisyys, mikä monien teksteistä paistaa, tuntuu suorastaan uskomattomalta.
Kohta olisin huolissani siitä, miten kasvatatte omat lapsenne "hevosenlaput"
silmillä! On vain yksi oikea tie ja se on MINUN!ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole lopullinen, eli on lopullinen.
JOS olisi toista mieltä, ilmaisisi asian tyyliin, että koska en tunne olevani nyt kunnossa huolehtimaan lapsestani 100 pros, otti isä hoitovastuun vaikka puoleksi vuodeksi.
älä elina itke ja ala vaatia tyttöä takasin, kun leo ottaa ja löytää naisen, joka haluaa kantaa huolta myös rakkaansa tytöstä.
Voi jessus, kaikki mitä seiskassa lukee pitää tosi hyvin paikkansa joo...
Sitäpaitsi masennus ei ole yksistään sitä että maataan sängyn pohjalla tekemättä mitään.
Minääkin olen kärsinyt masennuksesta, mutta jos joku olisi mulle kustantanut loman niin en tiedä miksi olisin jättänyt menemättä.
Jos äiti on sairas ja joutuu sinnittelemään jaksamisensa rajoilla, miksi ihmeessä lasta ei voisi huoltaa isä, joka on siihen paljon kykenevämpi? Kumpi on lopulta lapsen paras?
Kuinka moni äiti tastelee kynsin ja hampain lapsestaan, vaikka tietää isän olevan kykenevämpi lapsen hoitamaan? Ja miksi kaikki hyökkäävät sen äidin kimppuun, jolla on pokkaa myöntää, että lapsella on parempi olla isän hoivissa?
Itsekin sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja erokin tuli. Sinnittelin silti yksinhuoltajana ja kyllä se aurinko sitten vuoden, parin päästä alkoi lopulta paistella. Minusta on ihan hirveä vahinko jos keskellä toipumista tekee niin raskaita päätöksiä, että luopuu lapsestaan. Vaikea kuvitella, että isä sitten lopulta enää luovuttaisi huoltajuutta äidille takaisin ja miksi tuomioistuimenkaan pitäisi niin tehdä jos isä on ottanut hoitovastuun. Surullinen juttu, kaiken kaikkiaan.
Seiskassa luki myös että on jo sutinaa jonkun miehen kanssa.Eipä aikaillut siinäkään.