Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo soitti eilen kotiin ja haukkui mua...

Vierailija
30.04.2008 |

Olen töissä pienessä yksityisyrityksessä sairaanhoitajana. Hommaa on aika paljon. Mulla on todettu ja diagnosoitu hahmotushäiriö mikä vaikeuttaa joskus asioiden hoitamista (kun esim. on paljon paperitöitä) joten olin unohtanut laittaa isoon apteekkitilaukseen 3 reseptiä mukaan. Pomo soitti ja haukkui niin maan peevelisti :( Hän ei ole tyytyväinen mun työn jälkeen ja mitä minä mahdoin ajatella ja ties mitä. Sanoin sille, että voittehan te etsiä sairaanhoitajan muualta mutta siihen alkoi sitten perumaan sanojaan, että eihän hän nyt sitä tarkoittanut!! Koeaikaa olis vielä pari viikkoa jäljellä mutta en oikein tiedä mitä tekisin... Toki tunnustan, että tuollaisia kämmejä voi mulle tulla kun on paljon asioita hoidettavana.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta ymmärtää hänen kiukkunsa. Pomohan se kantaa vastuun ja joutuu selittelemään asiaa eteenpäin.

Vierailija
2/4 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmesta reseptistä kiukutteli sinulle puhelimessa kotiin soittaen, uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät että sulla on jotain häiriöitä, niin kiinnität huomiota työtapoihisi, ettei pääse käymään tuommoista. Ja jos käy, niin aina voit seur. päivänä korjata asian. Onhan sulla pomo ja työkaverit ja aina perästä kuuluu.

Jossain töissä ei välttämättä kuulukaan heti välittömästi perästä, ja pahimmillaan seuraukset ovat erittäin vakavat. Joko firmalle, asiakkuuden menetyksenä, tai joukkosairastumisina, isoina ongelmina jotka koskettavat satoja ellei tuhansia ihmisiä pahimmillaan. Esim. vesijohtovesi, pankkiasiat.. tai joku iso vaativa leikkaus... tai...

Vierailija
4/4 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työasiat hoidetaan työaikana. Niistä on turha soitella kotiin ellei sitten ole jotain todella vakavaa tapahtunut.

Niin minä sanoin kerran omalle esimiehelleni, ja lopetin puhelun siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan