Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaako IMETTÄJIÄ?

Vierailija
28.01.2009 |

Oma vauva pian 2 kuukauden ikänen ja imetys välillä laittaa mahaa pyörimään. Ei tunnu enää alun kohdun supistuksilta.

Aamulla kahvinpavut oksetti.

Ehkäsyä ei olla käytetty kun annetaan uuden tulla kun tulee. Mutta onko tällänen tuttua muille imettäjille?

Raskaustestiä en raaskisi tehdä jos olo kuitenkin johtuu imetyksestä ja toipilaisuudesta.

Jälkivuoto loppui 3 viikkoa sitten.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut varma että olen raskaana molemmissa imetyksissä. pahoinvointi ollut ihan kuin raskaudessa, koko ajan pahaolo. liittyy kai hormoneihin. mulla muuten kuukautiset alko molemmilla kerroilla lapsen ollessa vuoden joten raskaaksikaan en olis voinu aiemmin tulla...

Vierailija
2/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vauva oli 11kk kun raskaustesti näytti plussaa. Mutta huomasin että aina kun vauva oli tissillä niin alkoi oksettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten onko perää.

Itse olen imettänyt 3 lasta ja jokaisessa imetyksessä on joskus pahoinvointia ollut vaikka raskaana en ole silloin ollutkaan.

Vierailija
4/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempien lasten kanssa tosi kuvottavia oloja juuri tuossa 2-3-4 kk synnytyksestä. Luulin olevani taas raskaana, vaikka ei se sitä ollut. Ilmeisesti hormoonit heittelevät.

Vierailija
5/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut kolmesti 3-4kk synnytyksestä ja pari viikkoa sen jälkeen alkanut menkat.

JA joka kerta olen miettinyt että olenko raskaana:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän