Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vaikean tilanteen edessä, tarvitsen mielipiteitä auttamaan ratkaisussani!

Vierailija
28.01.2009 |

Tilanne on tämä, Olen saanut viransijaisuuden joka kestää elokuun loppuun. Aiemmin olin edellisessä paikassa tekemässä sijaisuuksia ja pidin työstäni paljon. Sijaisuuksia oli luvattu toukokuun loppuun joten valitsin tämän elokuun loppuun saakka kestävän työn.

Nyt olen katunut kovasti päätöstäni. Uusi työ on haastavaa/kuormittavaa ja työt ovat kasautuneet, vaikka olen vasta alkumetreillä.

Yllättäen sain kutsun työhaastatteluun, sain paikan. Työ kuulostaa mielekkäälle, mutta työmatka pitenee ja kestää tunnin yhteen suutaan.

Olen taas valinnan edessä, työpaikka vaihtuisi lyhyessä ajassa 3 kerran. Olenko liian lyhytjännitteinen ja etsin turhaan parempaa pestiä? Herään tämän uuden työn vuoksi joka aamu aikaisin murehtimaan, miten selviydyn töistäni. Aiemmissa työpaikoissa en ole tällaista stressiä kokenut.

Jos valitsen taas kerran työpaikan vaihdon, miten kerron siitä vasta aloittamassani työpaikassa?

Auttakaa. mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti kirjoittaa tuohon, että herään aamuisin miettimään tämänhetkisen työpaikan asettamia haasteita. Tämä uusi työ ei ole edes vielä alkanut.

ap

Vierailija
2/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lapsia joiden hoitopäivät pitenee kohtuuttomasti sen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tartte varmaan muuta selittää kuin että sait paikan jossa töitä on elokuun asemasta tiedossa neljäksi vuodeksi.

Vierailija
4/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 3tuntia vähemmin viikossa.

Olen miettinyt tuota matkaa, mutta työ olisi helpompaa ja mielekkäämpää. Palkka olisi sama.

ap

Vierailija
5/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä perehdytyksellä sitä pääsee nopeammin sisään mutta ensimmäinen kuukausi on pahin ihan hyvässäkin työpaikkassa.

Oletko kertonut pomollesi että tarvitset enemmän tukea alkuun.

Kun itse vihdoin sain koulutustani vastaavan paikan olin taivaissa. Tuhannen euron palkankorotus ja oikeasti vastuuta. Jee!

Kun käytännössä aloitin huomasin että olin että ehdottomasti liian suurissa saappaissa liian vähällä tuella. Ensimmäinen vuosi oli 'helvetillinen', toinen vuosi oli parempi. Joku lupasi että viides vuosi olisi jo helppo,odotan sitä kieli pitkällä ;-)

Vierailija
6/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensimmäistä kertaa stressitilassa työpaikan takia ja harmittelen, että tein väärän valinnan. En tiedä olenko sitten siirtymässä ojasta allikkoon vai teenkö paremman ratkaisun, jos vaihdan työpaikkaa ja vihdoin pystyisin sitoutumaan ja saamaan pidempi aikaisen työn.

ap

Vierailija
7/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuunnella itseään. Toki uudessa työpaikassa on aina työlästä alkuun, kun ei tunne käytäntöjä, ihmisiä jne. Itse vaihdoin työpaikkaa oltuani 4kk yhdessä paikassa, enkä kadu! tiesin jo heti ensimmäisinä päivinä, etten viihdy ko.työssä. Viihdyn nykyisessä työssäni :)

Vierailija
8/8 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tunnen löytäneeni oman paikkani, vaikka aloitusstressiä on päällä vieläkin ja mietin itsekin, että miten selviydyn. Mutta jos et pidä työstäsi, vaihda ihmeessä paikkaa. Tärkeintä että viihdyt, kyllä koulutuksen saanut ihminen työn oppii.