Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHINTA MITÄ GYNE ON SULLE SANONUT?

Vierailija
28.01.2009 |

Kaikenlaisia juttuja on tullu kuultua..

mut mitä av-mammoille on sanottu? :D

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sanoi kömpelö neuvolalääkäri sisätutkimusta tehdessään. Jäi vaivaamaan enkä ole vielä saanut selvyyttä mikä alapäässäni on niin erikoista. Gynet eivät ole mitään ikinä maininneet.

Vierailija
42/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt. Ei se pimpsa löysty lisää, lisää ja lisää jokaisesta alatiesynnytyksestä. Muutenhan monisynnyttäjillä ja lestadiolaisilla olis haarojen välissä ämpärin mentävä aukko. Sisätutkimuksen perusteella voi arvioida onko synnyttänyt ikinä alateitse, mutta todellakaan ei sitä, kuinka monta lasta sitä kautta on tullut maailmaan. Tietysti yksilöllisiä rakenteellisia sekä jumppaamisen aih. eroja löytyy, mutta pääpiirteissään menee näin.

Nimim. työkseen sormia naisten värkeissä uittava täti

Tajusin lääkärillä ollessani vallan mainiosti, ettei välineiden uusiminen johtunut ylimaallisesta tiukkuudesta vaan juuri siitä, etten ollutkaan löystynyt kahden lapsen verran vaan vain yhden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki osa oli aika pahasti sanottu, esim. se että voi lapsia tehdä jos joku vielä huolii, mutta se gyne joka sanoi sen 35-vuotiaan av-mamman olevan kypsässä iässä, oli kyllä oikeassa: kolmevitonen on VANHA synnyttäjä kaikin tavoin.

Vierailija
44/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nuorehkolla naisgynellä. Hänellä oli vaikeuksia saada levittimet emättimeen ja minä tietty myös jännitin. Sitten hän tokaisi "jos sinne mieskin mahtuu niin pitäis näittenkin mahtua". Vastasin että mies on yleensä aika lämmintä kamaa, toisin kuin levittimet.

Ekaa lasta odottaessani ihana terkka, n. 60-vuotias nainen sanoi masustani että "voi kun se pömpöttää ihanasti, on kuin nuppu!" Tuli oikein hyvä mieli :)

Vierailija
45/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisgyne sanoi kun halusin e- pillerit aknen hoitoon....että joo, ikäväähän se on kun on näppyjä ja ryppyjä yhtä aikaa. olin 27 enkä niin kovin ryppyinen....

Vierailija
46/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä nuorisovastaanotolla ekaa kertaa gynen tutkimuksessa... Tosi miellyttävä käynti.

Vierailija
47/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole moisiin gyneihin tormannyt.

Kaksi lasta olen saanut ja erittain asiallista oli "kasittely". Onka tosiaankaan kaipaa mitaan kommentteja alapaastani. Asiallista tietoa vaan.

Jos tallaisia kommentteja olisi tullut, niin laakari olisi mennyt vaihtoon samantien. Onneksi taalla saa valita itse laakarin, joten ehka ne vahan miettii mita sanoo.

Vierailija
48/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeisessä jälkitarkastuksessa kierukan ja naislääkärin mukana oli sellainen noin 22-23 v mieskandi. Naislääkäri yritti selittää kuinka hän asentaa kierukkaa, mutta poika oli niin nolo, että katseli vaan kengänkärkiään. Teki mieleni sanoa, että koita vaan katsoa niin näet miltä sunkin tyttöystävä näyttää sitten kolmannen lapsen jälkeen :)

Vierailija
49/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitto taas tiukka pillu, käy hakee ne "minivehkeet".

ja tiedän, että meillä ongelmia saada miehen penis sisälle, kun se suu aukko niin ahdas

Minulle gyne sanoi, että ei nämä tänne mahdu, täytyy hakea ne _pienten tyttöjen vehkeet_. :(

Vierailija
50/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja gyne sanoi tarkastuksen jälkeen, että ei muuta kuin kaupungille etsimään miestä.

:o

Vierailija
51/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän, ettei alaosastoon tule senttiä joka alatiesynnytyksestä. Mutta siihen tämä lääkäri nyt sattui viittaamaan ja minä taas satun tietämään, ettei oma alaosastoni ole erityisemmin löysä muttei erityisemmin tiukkakaan.

Vierailija
52/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kun ekassa raskauden aikaisessa sisätutkimuksessa vähän värähdin, kun lääkäri alkoi työntää instrumenttia sisään, hän sanoi nuivalla äänellä: Tähän on parasta tottua, jos meinaat synnyttääkin... No joo, ihan totta, mutta olisi vähän helpottanut jos olisi vaikka sanonut, että nyt työnnän tämän sisään tms.

21, mullekin sanottiin lyhyen suhteen jälkeen (tajusin myöhemmin etten kovin hyvin tuntenut ko. miestä, todennäköisesti on ollut useampia suhteita ennen minua ja oltiin vaan pillereillä), että ei sitä HIV-testiä tarvitse tehdä, jos ei se mies ole huumeidenkäyttäjä..!! Järkyttävää! Menin itse sukupuolitautien poliklinikalle terveyskeskukseen ja ottivat vaan virtsanäytteen ja sisätutkimuksen. Pelko HIV:stä kalvoi mun mieltä siihen asti, kunnes se testi alkuraskaudessa tehtiin...Tiedän, olisin voinut itse mennä siihen testiin aikaisemminkin jonnekin tukiasemalle tai yksityislääkärille, mutta sitten se vaan jäi, kun eivät kerran tuolla tk:ssa ottaneet... Kamalaa jos olisinkin saanut sen ja tartuttanut nykyiseen mieheeni ja lapseeni!

Vierailija
53/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja mies totesi ensi töikseen, "eikö rouva N.N tiedä miten lapsia tehdään?" Kommentti oli mielestäni täysin mauton ja asiaton. Sen koommin en ole hänen asiakkaakseen mennyt.

Lapsi sitten saatiin yli neljän vuoden "tekemisen" jälkeen lopulta ihan luonnollisin menetelmin, javoin vannoa, että kaikki tekotavat tuli kokeiltua.

Vierailija
54/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin pienen vuodon takia raskausviikoilla 11 gynenpäivystykseen. Gyne käski riisua kipin kapin housut pois. Isän jätti käytävälle, koska meillä henkilökohtaisia-asioita !?!? Totesi ultrassa kylmästi sikiön kuolleen noin neljä viikkoa sitten ja alkaneen jo muumioitua. Sanoi, että hänellä kaksi muhimassa synnärillä eikä näin ollen ehdi nyt kaapia. Sanoi, että aamulla aluesairaalaan (olimme keskussairaalassa ja ko.gyne nainen). Pyysi suojaamaan hyvin kotona paikat, koska sanoi, että kohdussa niiiiin paljon tavaraa, että jos vuoto alkaa, niin pitkin reisiä juoksee! MUKAVA KOTIMATKA MEILLÄ....... Mutta seuraavan päivän kaavintareissulla aluesairaalassa kohtelu oli ihmisarvoista, miehelle jopa tarjottiin odoteltaessa kahvia ja saimme olla yhdessä.......

Vierailija
55/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin 14. viikolla sattuneen keskenmenon takia gynelle, joka sattui kuulumaan samaan seurakuntaan. Sen sijaan että gyne olisi keskittynyt minun hoitamiseeni, hän haukkui minulle mieheni ja hänen tapansa tehdä työtä. :'(

Vierailija
56/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun 15. viikolla säikähdin tosissani aamulla alkanutta verenvuotoa, pääsin heti päivystykseen, jossa oli erittäin empaattinen sijainen, joka löysi sydänäänet, lohdutti minua sillä ja pahoitteli, ettei saa verenvuodon syytä selvitettyä. Hän lähetti minut samantien äitiyspolille. Vauva oli ihan kunnossa ja verenvuoto loppui.

Ja pari päivää myöhemmin tuo lääkäri soitti minulle kotiin ja kysyi, olenko toipunut säikähdyksestä ja miltä minusta tuntuu! Olin niin ällikällä lyöty hänen ystävällisyydestään, etten osannut siitä edes kiittää. Mutta minulle tuli siitä todella hyvä mieli.

Vierailija
57/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan alkaa miettimään.. Jälkitarkastuksessa lääkäri pyysi jännittämään lantionpohjalihaksia, ja kun sen tein, totes että 'ainaki sä tiedät missä ne on'. Mitähän mun tuosta pitäis ajatella? Että isolta näytti muuten mut lihakset toimii? Myöhemmin on kyllä jouduttu papassa hakemaan pienempiä välineitä, mutta en mä sen kyllä usko niin tiukka olevan. Ja kun tuosta tapauksesta kerroin tapailemalle hyvinvarustellulle miehelle, nauroi ja huudahti 'no ei se nyt NIIN tiukka oo!' Ja onpa joku muukin moittinut. En ikinä enää päästä sinne ketään, kun häpeän..

Vierailija
58/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kirjannut seuraavaa: rehevä, erittäin löysä, kanan hajuinen, kalan hajuinen, haju muistuttaa kellarin hajua, poikkeavan iso emätimen suuaukko,

iso klitoris jne.......kyllä ne tohtorit haistelee ja tunnustelee

Vierailija
59/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naispuolisella gynella rutiinitarkastuksessa, ja olin siis siinä pöydällä jalat levälläni. Gyne istui jalkojen välissä ja oli aloittamassa sisätutkimusta sen levittimen kanssa (olisikohan papa-koetta ottanut). Mua jostain syystä jännitti sillä kertaa, sillä mun mielestä sen papan nappaaminen on epämiellyttävän tuntuista. No, gyne sitten tokaisi että "jos et nyt rentoudu, niin mulla on kohta tämä levitin otsassa" :D

Vierailija
60/91 |
18.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gyne onneksi sanonut mitään vaan meinasi kuulema sanoa. menin synnytyksen jälkeen gynelle kun alapään tikit oli revähtänyt auki ja siis haava oli auennut, siinä ei sitten tehty mitään vaan särkylääkettä jne määrättiin .no sitten menin samalle lekurille jäkitarkastukseen 6 viikkoa myöhemmin ja alapääni oli kuin olikin parantunut hyvin, ihmetteli gyne kuinka hyvin on haava parantunut ettei tuskin edes näe eetä on leikattu välilihaa, ja totesi että hän viimeksi ajatteli mutta ei sanonu mitään että voiko tuon maisen alapäästä enää ikinä tulla mitään!?! sanoin gynelle että onnneksi et sanonut nbiin oisin varmaan ollut nämä 6 viikkoa tosi masentunut. mutta onneksi parannuin ja kaikki hyvin=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi