Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAHINTA MITÄ GYNE ON SULLE SANONUT?

Vierailija
28.01.2009 |

Kaikenlaisia juttuja on tullu kuultua..

mut mitä av-mammoille on sanottu? :D

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että hän katsoo aina naista alhaaltapäin :D:D

Vierailija
2/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ekaa kertaa pillereitä hakiessa sanoi, että ne voivat vaikuttaa ihoon. Jos on tasainen iho, niin voi tulla muutoksia. Vilkaisi minua ja sanoi, että sinulla ei näy olevan tasainen iho. Tapahtumasta on viitisentoista vuotta, mutta muistan hyvin vieläkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei ollut gyne mutta kun menin synnyttämään sairaalaan ja lääkäri tutki tilanteeni niin se repi kohdunkaulaani niin että sattui oikein mojovasti,huusin siinä maatessani sitä kipua ja lapsivedet lävähti lääkärin päälle.Ulkomaalainen naislääkäri totesi "Jahas,kylläpä sinä olet herkkä kivulle".Joo-o

Vierailija
4/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lääkäri katsoi minuun ja kysyi "Onko sinulla anoreksia?" Joo aika hoikka olen aina ollut mutta ei mitään syömishäiriötä koskaan.. Ja kun alkoi tehdä tarkastusta niin minä olin aika jännitynyt, ekaa kertaa kun olin gynellä. Lääkäri hermostui kun en heti osannut olla rentona ja sanoi: "Jos et nyt ole rentona niin en tee tätä ollenkaan."

Harmittaa vielä seitsemän vuoden jälkeenkin kun en antanut mitään palautetta!

Vierailija
5/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla anoreksia?

Jos et nyt ole rentona niin en tee tätä ollenkaan!

Vierailija
6/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totesi minulle, että onpa löysät paikat, pitäisi jumpata. Olin synnyttänyt 2 viikkoa aikaisemmin, ei ollut jumppaohjelma ihan täydessä vauhdissa vielä...

Vierailija
7/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri ylpeillyt kuinka lähestulkoon kaikki raskauskilot olivat kadonneet, kilo-kaksi oli jäänyt. Miesgyne kysäisi että onko painoa pudonnut miten paljon ja sanoin muutaman kilon jääneen, hän tarrasi jenkkakahvoistani kiinni ja tokaisi"joo niinpä onkin jäänyt!".

Vierailija
8/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli synnytyksen jälkeen sellainen pullistuma (emättimen seinä pullistui ulospäin). Gyne siihen, että kun kypsällä iällä synnyttää kaksi noin suurta lasta, niin näin voi hyvin käydä. KYPSÄLLÄ iällä. No joo, olin 35, mutta en tuntenut olevani niin kypsässä iässä ;-D

Vierailija
9/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttäneiden vuodeosastolla halusi tsekata alapääni kondiksen ja ensimmäiset sanat olivat:

ohhoh kylläpäs tämä näyttää pahalle.

Kiitti. Just se mitä halusinkin kuulla......

Vierailija
10/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi nyrpeä ilme kun se tekee töitään, kiva kun se luo ensimmäisen katsauksen alapäähän ja vääntää naamansa irvistykseen!

Vierailija
11/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

gyne on kerran läppäissyt häntä pyllylle, muistelen että oli miesgyne ja olin aika järkyttyny kun anoppi mulle ton kertoi.

itsellä ikävä kokemus kun menin nuorena hakemaan ekoja pillereitä, gyne oli tosi nuivalla asenteella: laitappas se purkka pois (noin sanotaan jollekin pikkulapselle kai ?) ja sitten se oli ihan varma että mulla olis joku sukupuolitauti jne.

Vierailija
12/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastin masennusta silloin

Vierailija
13/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..menin vanhemmalle miesgynelle raskauden aikaiseen tarkastukseen loppuvaiheessa ja neuvolassa olivat opastaneet, että se on sitten sisätutkimus....Ohjeista orientoituneena riisuin toki toki kaikki housut pois (gyne ei kommentoinut mitään...katseli tyytyväisenä :D ). Kun pääsin pöydälle, hän totesi, että "tässä vaiheessa tehdäänkin sitten vain tämä ultra päältä päin" :). Arvatkaa hävettikö (ja ärsytti myös...olishan se voinut sanoa...). En mennyt sinne enää ikinä ....

Vierailija
14/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

englannissa sairaalassa gynekologilla. Mukana oli joku harjoittelija poitsu seuraamassa. Kun alkoi tehdä tutkimustaan tokaisi harjoittelijalle, pimpsastani että , juu katsos tätä, näitä on tosiaan erinäköisiä.

Olisin tietty halunnut kuulla että miten nyt niin kauheen erinäköisiä, että gyne harjoittelija ei olisi jo sellaista nähnyt.

Vierailija
15/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja juuri silloin heräsin unestani..

Vierailija
16/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil tääl sellanen ällö 70v patu gynenä joka sanoo kaks sanaa kokoa käynnin aikana. päivää ja näkemiin. että eipä pahemmin oo ainakaan mitään pahaa sanonu :D TÄYTYY KAI OLLA ILOINEN SIITÄ...

Vierailija
17/91 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yski kuivaa tupakkayskää tutkiessaan. Ja haisi tupakalle. Miesgyne siis, tai terveyskeskuksen lääkäri, joka teki tutkimuksen.

Itse en polta, ja ällötti todella.

Vierailija
18/91 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin vastaukseksi sain että gyne nousi pois sieltä ronklaamasta, otti lasit käteen ja sanoi että "ihan turhaan minä niitä ottaisin, tilastollinen todennäköisyys että sulla on sukupuolitauti, on erittäin pieni. niitä on aivan erilaisilla ihmisillä".

ällistyneenä marssin kotiin.

Vierailija
19/91 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taitaa ukkos sanoo hommissa ollessanne että on vähän sellainen olo kun heiluttelis patonkia messuhallissa. :D

Vierailija
20/91 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisgyne teki mulle tarkastuksen kun odotin toista lastani..ei uskonut,että olin synnyttänyt alakautta,vaan tarkasti sen vielä papereista!sanoi,että oletpa sä pieni ja tiukka!olisin voinu vajota maan alle....:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi