Kylläpä jäi paska fiilis gynellä käynnistä!!!
Sain lähetteen aborttiin (älkää kysykö syitä, niitä on monia) ja tänään kävin gynen polilla. Käynti olikin vähän yllättävä, koska selvisi, että sikiö olikin hedelmöitynyt kuukautta aikaisemmin kuin oletimme kuukautisista. Henkisesti koko abortti päätös on ollut mulle yhtä vuoristorataa, mutta nyt olen päässyt sujut ajatuksen kanssa, että homma hoidetaan kerralla ja kunnolla kaavinnalla. Prkl! Eihän se sitten ihan niinkään mennyt. Siinä hoitaja ja lääkäri yhteenääneen selostivat kuinka AINA on ensin tehty ensin lääkkeellinen tyhjennys ja sitten kaavinta jos on tarpeen, ja kuinka paljon riskejä liittyy nukutuksiin ym. - no, kyllähän minä nyt riskit tiedän, alan ihminen. Mutta kestää nyt tässä nämä päivät tässä itse syytöksessä, kun itse olen sen hlvtin pillerin mennyt nielemään ja kun pitäisi vielä koko perjantai päivä sitten kärsiä siitä ajatuksesta, että nyt se keskeytyy ja nyt se "raskausmateriaali" (=lue: muuten normaalisti kehittyvä potentiaalinen ihmisen alku) menee viemäristä alas.
Mulla on ihan sika paska fiilis! Tuntuu, kuin tässä ei nyt ole kuunneltu mua yhtään! Kallonkutistajaa kyllä lupailtiin, kunhan kaikki on ohi, mutta helvetti ei edes tarjottu vaihtoehtoja. Jos joku luulee, että abortti on helppo päätös niin tehtynä kuin tekemättä jättäneenä, niin voi kokeilla itse. Henkinen syyllisyys pillerin nielemisestä on ihan kamala! En tiedä miten jaksan tästä eteenpäin. Silti pitää vain jaksaa... Pieni enkeli vatsan pohjalla ja niin pian poissa...
Kommentit (15)
Ehkäpä mammat lakkaavat nyt kommentoimasta tähän ketjuun.
joka pitää saada hengiltä! Voi kun tämä oma pääni tässä pysyisi kasassa sen jälkeen, kun olen lapseni ulos myrkyttänyt! Perhe tarvitsee selväpäistä äitihahmoa. Suomessahan käytetään imukaavintaa - EI paloittelukaavintaa!!!
terv. ap
Kaavinta ilman aborttipilleriä pitäis lailla kieltää. Lapselle tulee hirveät kärsimykset kun ensin kaapaistaan jalka rikki, sitten käsi ja lopulta jalattomana ja kädettömänä kuolee vaasiin istukan alle lyysertyneenä. Oikeesti, aivan kamalaa. Näistähän on juttua ollut paljonkin abortin vastaisissa sivustoissa.
Jos yhtään sitä syntymätöntä LASTA ajattelet ja jos se on hengiltä saatava niin ehdottomasti se pilleri ennen kaavintaa!
Ihan samalla tavalla sillä kaavinnalla sä päätät kehittyvän ihmisalun elämän.
Se voi olla, että pääset helpommalla kaavinnassa kun et näe itse sitä sikiötä, mutta toi, että syytätä itseäsi enemmän pillerin syötyäsi ei mene mun jakeluun.
Miksei sitä suurta henkistä syyllisyyttä tule kaavinnasta?
Sun on elettävä päätöksesi kanssa, eikö se toteutus ole tavallaan sivuseikka? Se päätöshän siinä on rankka.
Vain täysi tunnevammainen paska lähtisi provoilemaan tällaisessa asiassa!
-ap, joka ei enää väheksy ketään, joka tällaisen päätöksen pystyy toteuttamaan!-
Kaavinta ilman aborttipilleriä pitäis lailla kieltää. Lapselle tulee hirveät kärsimykset kun ensin kaapaistaan jalka rikki, sitten käsi ja lopulta jalattomana ja kädettömänä kuolee vaasiin istukan alle lyysertyneenä. Oikeesti, aivan kamalaa. Näistähän on juttua ollut paljonkin abortin vastaisissa sivustoissa.
Jos yhtään sitä syntymätöntä LASTA ajattelet ja jos se on hengiltä saatava niin ehdottomasti se pilleri ennen kaavintaa!
kukaan ei sitä pilleriä sun naamaan tule tunkemaan, lopullisen teon teet sinä itse ja vain sinä itse ja sen jälkeen olisi vastuutonta viedä keskeytystä loppuun asti. Koko kolme päivää olet tietoinen mitä teet ja tunnet sen sikiön mulskahtavan ulos sinusta. Koko juttu tulee paljon konkreettisemmaksi.
Kaavinnassa olet nukutettua, et tajua mitä tapahtuu ja kun heräät koko homma on ohi. Kaavinnassa lopullisen työn tekee joku toinen, eli sinulle ei jää kuin päätös siitä, että joku muu tappaa sikiösi.
Helppo päätöshän ei aborttikaan ole, mutta vaikuttaa usein joka päiväiseen arkeen vähemmän, kuin ei toivottu lapsi.
Ihan samalla tavalla sillä kaavinnalla sä päätät kehittyvän ihmisalun elämän.
Se voi olla, että pääset helpommalla kaavinnassa kun et näe itse sitä sikiötä, mutta toi, että syytätä itseäsi enemmän pillerin syötyäsi ei mene mun jakeluun.
Miksei sitä suurta henkistä syyllisyyttä tule kaavinnasta?Sun on elettävä päätöksesi kanssa, eikö se toteutus ole tavallaan sivuseikka? Se päätöshän siinä on rankka.
että sellaisen päätöksen teet. Kun et kerran välitä pätkääkään lapsestasi, ehkä hänen on parempi jäädä syntymättä kaltaisellesi. Yritä elää asian kanssa, älä vouhkaa siitä täällä.
Toivottavasti en koskaan törmää kaltaiseesi ihmiseen. Ja kuten joku täällä aiemmin sanoi, itse sinä sen pillerin nielet - kukaan ei pakota.
Hienoa, että teitä järjen jättiläisiä vielä maailmasta löytyy! Jos tietäisit yhtään tilannettemme täällä, niin tuntisit ehkä hitusen enemmän sympatiaa! No, täällä en lähde niitä syitä erittelemään. Syyllisyyteni olen kai ansainnut minä ajattelematon paska. Ajattelen montaa muuta asiaa ja ihmistä tässä perheessä. Ei ole tänne hyvä uuden ihmisen nyt saapua.
ap
että sellaisen päätöksen teet. Kun et kerran välitä pätkääkään lapsestasi, ehkä hänen on parempi jäädä syntymättä kaltaisellesi. Yritä elää asian kanssa, älä vouhkaa siitä täällä.
sikiön kallo murskataan kohdussa, jotta se saadaan imettyä sieltä pois. Samoin koko keho ja raajat paloitellaan, jotta mahtuvat imuletkuun.
Että onnea vain valitsemallasi tiellä.
Äläkä selitä mitään "ehkäisykin voi pettää"-juttuja!
Aina voi olla jalat ristissä.
En ole koskaan tehnyt aborttia ja en tidä mitä käyt läpi, voin vain kuvitella!!
Abortin tekijät vaan aina saavat paskaa niskaan.. :(
Olisit mieluummin vaikka synnyttänyt lapsen ja antanut adoptioon, kuin tullut vauvapalstalle hakemaan sympatiaa ja hyväksyntää julmalle teollesi.
Hienoa, että teitä järjen jättiläisiä vielä maailmasta löytyy! Jos tietäisit yhtään tilannettemme täällä, niin tuntisit ehkä hitusen enemmän sympatiaa! No, täällä en lähde niitä syitä erittelemään. Syyllisyyteni olen kai ansainnut minä ajattelematon paska. Ajattelen montaa muuta asiaa ja ihmistä tässä perheessä. Ei ole tänne hyvä uuden ihmisen nyt saapua.
ap
Voimia ap, tiedät varmasti itse mitä teet ja aborttiin johtaneet syyt!