Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat onnellisia ilman miestä?

Vierailija
28.01.2009 |

Mua ei haittaa miehettömyys. En vain halua parisuhdetta, ahdistaa. On mukavaa olla talon "herra" ja päättää kaikesta itse, ei tarvitse stressata riidoista jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkään vaan että minusta tulee joustamaton ja itsekäs. Toisaalta lohdutaudun että olen koko 40v elämäni joustanut ja ajatellut ensin toisia ja sitten vasta itseäni.

Vierailija
2/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi osaan sopeutua elämään niin miehen kanssa kuin ilmankin. Onneksi olen joustava, enkä silti koe menettäväni identiteettiäni miehen kanssa. Meillä ei ole kukaan herrana vaan yhdessä sovitaan. Kätevää, kun on kaksi vastuullista ihmistä jakamassa vanhemmuutta. Jopa vannoutunut yh-ystäväni on nyt todennut, että olisi perempi, jos lapsen isä osallistuisi enemmän lapsen hoitoon. Lapsensa on 5 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa on! Tosin alkaa vähän huolettamaan, viihdynkö liian hyvin yksin... kun riittävästi orientoituu tähän yksinelämiseen, niin eihän sitä sitten koskaan enää voikaan asua kenenkään kanssa yhdessä. Ja sitten kun lapset muuttaa kotoa pois, niin olisi kivaa jos olisi seuraa... vai ottaisko vaan koiria?! Niistä olisi ehkä enempi iloa kuin miehestä ;)

Vierailija
4/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain saatu seksi riittää mulle.

Vierailija
5/5 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mukavaa ja vapaata tämä on! Harmillista että itsekkyyskin on kasvanut, olisi todella vaikeaa päästää tänne kotiin enää ketään toista aikuista päsmäröimään tai muutenkaan "tilaa viemään". Seurustella voisin ja aionkin kyllä, mutta yhteen en muuta enää koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi