Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko meillä näin pienestä opetetaan arvostelemaan muita...

Vierailija
28.01.2009 |

Meillä 5-vuotiaan pojan kanssa käytiin seuraavanlainen keskustelu tänäaamuna. Pojalla on pipo josta itse pitää todella paljon,mutta nyt sanoi et muut tarhakaverit nauraa,et pipo on "lapsellinen" eikä mitään hienoa merkkiä.Poika tietty asiasta pahoilla mielin.Juteltiin asiasta pitkään, että pääasia on et itse tykkää omista vaatteistaan ja ne on lämpimät ja ehjät. Muiden mielipiteillä ei tässä asiassa ole mitään väliä.Poika sit itse sanoi ettei ikinä arvostele kenenkään muun vaatteita..Ja haluaa pitää niitä vaatteita mistä itse tykkää.

Minusta vaan todella surullista tämä vaatemerkkikeskeisyys jo tarhaikäisillä :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voi lohduttautua, että vaatemerkeillä ym. ulkoisilla puolilla pätevät ihmiset, joilla ei ole muuta millä päteä. Hieman säälittää siis vanhemmat, jotka tällaista ajattelumallia lapsilleen tarjoavat.

Kannattaa huolehtia, että omilla lapsilla muita puolia, joista itsessään ylpeitä.

Vierailija
2/2 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin poika on 20v ja viettää armeijan jälkeistä kevättä tehdastyöläisenä. Totesi että hän on sitä mieltä että grunge tulee muotiin ja hän on jo pukeutunut niin kohta kaksi vuotta eli lukion jälkeisen ajan.

Pohti myös että tuskin vaihtaa tyyliä vaikka syksyllä alkaa opinnot, säästöt kuulemma eivät riitä muuhun tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän