onko realistista laihduttaa 20kg syyskuuhun mennessä?
konstina painonvart.pisteet ja ainakin 3h liikuntaa viikossa
Kommentit (12)
mutta kovaa hommaa, varsinkin sitten pysyä siinä -20kg! tsemppistä!
Jäis alle 30 kg. Vois mies tykätä kyttyrää sellaisesta laiheliinista.
Mutta jos sulla on vararavintoa muille jaettavaksi, niin lopeta syöminen. Eiköhän sillä laihdu.
Itse laihdutin joskus neljässä kuukaudessa 85kg -> 69kg. Ja siinä se pysyikin sitten muutaman vuoden kunnes taas on hiipinyt ylös, naimisiinmenon ja raskauksien myötä. Nyt olenkin sitten 96kg ja oksettava valas. :(
Miten mä saisin itsestäni esiin taas sen mikä olin joskus? Miten saisin itseäni niskasta kiinni?!?!?
Jäis alle 30 kg. Vois mies tykätä kyttyrää sellaisesta laiheliinista.
Mutta jos sulla on vararavintoa muille jaettavaksi, niin lopeta syöminen. Eiköhän sillä laihdu.
näin teen!!! menee sit varmaan enemmänkin kun 20kg syyskuuhun mennes, kiitos ohjeestasi! t.läski ap
tuntuu niin pitkältä matkalta syyskuuhun asti laihduttaa..mutta haluan vihdoinkin näistä läskeistäni eroon pysyvästi!! päivä/viikko kerrallaan, ei saa ajatella että monta kuukautta pitää kituuttaa, muuten tulee hulluksi:)
Itsellä mitat oli 168/105 aloittaessa.
Ja kilon viikkopudotuksen vauhdilla (keskimäärin, alussa lähti paljon nopeasti) olen laihduttanut nyt 25 kiloa.
Laske siitä. Ja melkein samalla tavalla kuin sinä, en kylläkään painonvartijoissa. Mutta normaaliruoalla kuitenkin.
Onnea ja tsemppiä urakkaan!
kun sen 20kg on pudottanut sitten se vasta alkaa, eli oletko valmis elämää kevyemmällä ravinnolla loppu ikäsi????
projekti, mutta syyskuussa on eräät tärkeät juhlat joissa haluaisin olla 20kg laihempi:) en aio ikinä niitä takaisin lihoa, jos eroon pääsen-ap
joten miksipä tuplamäärä ei lähtisi kahdeksassa kk:ssa? Mielestäni täysin realistista.