Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin nelikymppiset naiset, oletteko perusterveitä?

Vierailija
28.01.2009 |

Syöttekö lääkkeitä tai kärsittekö sairauksista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilpirauhasen vajaatoiminta, masennus. Molempiin lääkitys. Painoindeksi 21, verenpainen normaali.

Vierailija
2/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä kävin pari vuotta sitten kun oli poskiontelon tulehdus. Lääkäri kysyi miksi en ole käynyt lääkärissä kun Efficassa ei minusta ole mitään merkintöjä. Sanoin että olen luullut että lääkäriin tullaan kun on sairas enkä ole sitä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terveys ollut aina rautainen.

Vierailija
4/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa on, liikun liian vähän, juon liikaa. Masennukseen (josta kyllä olen jo toipunut) syön lääkkeitä.

Vierailija
5/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin allerginen vaikka mille

astmaatikko

skolioosi selässä

Tosin nämä eivät liity ikään kun olen suunnilleen syntynyt kaikkien näiden kanssa.

Vierailija
6/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve, en harrasta liikuntaa, syön mitä sattuu, alkoa/tupakkaa käytän harvemmin.

Vierailija
7/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sairastanut rintasyövän,jonka takia minulla on antiestrogeenilääkitys.

Marevan lääkitys on myös, mulla on geenivirhe, joka altistaa tukoksille. Olen saanut niitä kaksi, joiden takia Marevan loppuiän.

Olen siis muuten terve, en tupakoi, en käytä juurikaan alkoholia, syön terveellisesti, ulkoilen paljon.

Vierailija
8/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmassa kantapäässä on tällä hetkellä jokin prkeeleen "astumavika" mutta kaipa se levolla lähtee. Ikä 43 v, yksi taaperoikäinen ja yksi keski-ikäinen kaitsettavana.

Vierailija
9/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta perinnöllinen kuluma-vika vaivaa, eli kaikki nivelet paukkuu ja rutisee enemmän kuin olisi hyväksi, onneks sain nivel-kulumia hidastavaa lääkettä

Vierailija
10/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaus : kyllä olen perusterve, en syö lääkkeitä, ei sairauksia, kunto ihan hyvä vaikka hieman ylipainoa onkin ;) liikun säännöllisesti, syön terveesti, en tupakoi, en käytä alkoholia.

Vierailija
11/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa lähes säännöllinen lääkitys on keväisin allergialääke pitämään siitepölyallergia kunnossa. Muita lääkkeitä en käytä enkä ole juuri koskaan sairaana.

Vierailija
12/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kohtuudella alkoholia mutta en tupakoi. Yritän kuitenkin opetella terveellisempää ruokavaliota ja käyn kerran viikossa kuntosalilla + vesijumpassa.

Kaikista riskitekijöistäni huolimatta olen terve. Ei lääkkeitä, ei sairauksia, ei edes juuri flunssia.

Vierailija
13/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ylipainoa, ei kroonisia sairauksia, sairauspoissaolo ehkä kerran vuodessa flunssan vuoksi. En urheilemalla urheile mutta harrastan päivittäisliikuntaa. Nyt raskaana ja vointi mitä mainioin.

40 v.

Vierailija
14/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perusterve olen. Ei lääkkeitä, ei muutakaan "ongelmaa":) Samoissa mitoissakin olen kuin mitä olin 2-kymppisenä eli pituutta 166 cm ja painoa 53 kg.

Ja tuo kaikki siitä huolimatta että lapsia olen synnyttänyt tuon 20 vuoden aikana 12!:)

Vierailija
15/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin jossakin kohtaa tulevaisuudessa, ellen saa kiloja vähenemään. Toistaiseksi olen voinut hyvin, mutta kaksi raskausajan diabetestä ovat taustalla. Tarkoituksena on ollut päästä painon kanssa hallintaan, mutta tavoite vielä saavuttamatta. Mitäs sinulla?

Vierailija
16/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno oli keväällä, mut nyt olen jo pitemmällä tässä raskaudessa.

Verenpaine oli neuvolassa 90/57, harrastan liikuntaa säännöllisesti ja syön terveellisesti. Vahdin suolan, sokerin ja rasvan käyttöä syömisissäni.

Voin kertoa ettei tää oo tullut ilmaiseksi. Eli on vaatinut elämäntaparemontin, jota molemmat miehen kanssa noudatamme.

Vierailija
17/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri katsoi esitietolomaketta että oletpas terve nainen, kun joka kohdassa oli ei ei ei ei ei. Ei mitään allergioita, ei sairauksia, ei lääkityksiä. Ajattelin että ei kai tässä vielä kovin raihnainen pitäisi olla, kun ikääkin on 38. Ehkä näytän 60-vuotiaalta =).

Vierailija
18/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 38v, kolme lasta on. Liikun kyllä säännöllisesti, ylipainoa ei ENÄÄ ole. Aikaisemmin oli n. 5-10 kiloa liikaa. Yritän vahtia syömisiäni, mutta liikunta on tärkeää myös.

Mitään sairauksia ei ole, en ole lääkärissäkään käynyt sitten jälkitarkastuksen v-06.

Suonikohjuja on ja niistä voi tulla jotain komplikaatioita kyllä tulevaisuudessa.

Vierailija
19/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minusta se on enemmän ominaisuus kuin sairaus.

Muuten olen terve, vaikka tupakoin ja olen ylipainoinen

Vierailija
20/23 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini jonottaa polven tekonivelleikkaukseen ja suri lääkärille, että näin nuorena. Lääkäri sanoi, että rouva on sentään syntynyt vuonna-43, kun hän laittaa jonoon jo -63 syntyneitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi