Olen raskaana rv 13 ja yhtäkkiä tuli hirveän paha mieli ja itku :o(((
Olen koko päivän touhunnut kovasti, vaihtanut verhoja ja laittanut jouluvaloja, ruokaakin välissä, vieläpä vähän "parempaa" ruokaa jälkiruokineen jne. Hoitanut lapsia siinä sivussa ja miettinyt joululahjoja mitä mukavaa kellekin ostaisi... Mies on ollut jo kauan aikaa jotenkin etäinen, ei tosin koskaan ole ollut mikään hempeilijä eikä tunteiden osoittaja mutta nykyään vieläkin vähemmän. Ei koskaa halaa, ei mitään, ei kysy miten voin. On ollut pahantuulinen ja kireä. Ymmärrän että on kai väsynyt hänkin, tekee pitkiä päiviä jne.
Mutta jotenkin nyt kaikki tuntuu niin pahalta. Miehen suku, etenkään hänen siskonsa ei pidä minusta, puhuu anopin kanssa selkäni takana pahaa minusta ja minun sukulaisistani, osaa olla todella ilkeä ja inhottava monella tapaa. Tuli tunne että kukaan ei minusta pidä :(( Vaikka yritän olla kaikille ystävällinen ja reilu.
Olen itsekin ollut äärettömän väsynyt tässä alkuraskauden ajan mutta nyt tuntuu pikkuhiljaa helpottavan... mieli vaan on jotenkin maassa kaiken tämän takia, kun tuntuu että sitä rakkautta ja läheisyyttä sekä toisten hyväksyntää ei saa ollenkaan.
Lue hyviä lehtiä ja lepääää!!!Vielä kun voit!!!!Pyydä miehen ostamaan suklaata!!!