Pienten lasten äidit! Miten pukeudutte puistoon?
Ihan vaikka galluppina, että miten pukeudutte puistoon talvisin ja onko kotipaikka kaupunki / maaseutu / taajama jne. :)
Kommentit (14)
syksyllä ja keväällä goretex pukuun
talvella toppapukuun
ja stilettikorot. Jos vaikka sun miehesi on siellä puistossa teidän lasten kanssa. Voin sitten kutsua ne meille leikkimään...
Farkut, ulkoilutakki, tavalliset talvikengät
No kesällä menen ihan niissä vaatteissa mitä muutenkin pidän. Hame ja paita, mekko, housut ja paita tms.
Syksyllä ja keväisin mulla on yleensä farkut ja öljykangastakki. Hiukan a-linjainen, joten pysyy jalatkin kuivina. Kenkinä mulla on saappaat, ulkoilukengät ekintalvikengät.
Goretexit mulla on päällä vain jos on todella kamala keli (räntää tulee vaakasuoraan) tai on tarkoitus itsekin pulkkailla tai muuten urheilla samalla reissulla.
Näin Kirkkonummella.
Minkälainen on goretex-puku? Tuulipuku goretexilla?
urheilullisissa vaatteissa, sellaisissa missä on mukava itsekin liikkua ja sään mukaan, talvella toppavaatetta lämpimänpää päälle kesällä kevyempää.Talvella ei ulkona pelkissä lenkkareissa tarkene joten jalassa on pakko olla kunnon talvikengät.
ja syksyllä tuulipuku, kesällä normivaatteet ja lippispipo
syksyllä kalvopuku tai farkut, ei mitään ykköskuteita kun aina kuraannun kovasti lapsia nostellessa, mäkeä saatan laskea itsekin.
Pieni maaseutukaupunki, neljä lasta.
Kaupungissa asutaan, ei ihan keskustassa. Jalassa jotkut gorelenkkarit, tai jos ollaan enemmän ihmisten ilmoilla (keskustassa) niin saappaat. Jos oikein kylmä niin toppahousut.
Eli maiharit, nahkatakki ja (harmaat) farkut. Näin kylmällä nahkatakin tilalla normaali talvitakki.
Kesäisin kuten muutenkin pukeutuisin. En kuitenkaan itse ryynää siellä hiekkalaatikolla tai mudissa.
Eli en käytä ns. ulkoilupukuja enkä toppahousuja. En verkkareita, collegeja enkä fleecejä. Ne eivät ole minun juttu, en viihdy niissä-
pk-seutu
ja ulkoilu/toppatakki, goretex- talvikengät. Pipo ja hanskat myös :)
Levittelen sitten haarojani. Tissit tursuavat pienestä topista. Paljon meikkiä ja hajuvettä.
Ihan farkut, talvitakki ja ulkoilukengät (ei mitään tavikengiä erikseen.)