Globaali unelma naisista
Olen aina toivonnut että voisin yhtyä kaikkiinmaailman naisiin......voi sitä tunnettä Fido 48
Kommentit (15)
Ei taida paikkasi kestää sitä kyytiä.
sukurutsa?? Eiköhän moni muukin mies haaveile voivansa yhtyä mahdollisimman moniin naisiin maailmassa? Vain joku sairas ajattelisi myös omaan äitiin ja mummoon!!!
Kyll toi 2 nyrkkii taitaa olla.............sanonko ihme ajatukse omaa.... hoh hojaa
N 41
Kyllä mulla tulee mieleen termistä "kaikki maailman naiset" ekaksi oma vaimo, äiti ja mummo. Eka ajattelin että ompas hassua että joku haluaa kölkkästä mun äitiä ja mummoa. Sitten mieleni sairastui (ilmeisesti) kun ajattelin että haluaakohan kaveri kölkkästä omiaan kun kerran kaikki käy.
Nyt en ymmärrä kyllä mitä N41 tarkoittaa sanomalla:"...sanonko ihme ajatukse omaa..." ?
sukurutsa?? Eiköhän moni muukin mies haaveile voivansa yhtyä mahdollisimman moniin naisiin maailmassa? Vain joku sairas ajattelisi myös omaan äitiin ja mummoon!!!
Ällö ajatus että joku joka ajattelee noin rakastelisi minun kanssa.
Ja tuo yksi vastaus ei tainnut tulla ihan selvästä päästä...
t. 3
Upee ajatus panna kaikkia naisia ja kaikki se kiihko joka lähtis niistä voisko 1 mies hallita sen
sami
Mä haluaisin panna kaikkiin hyviin peppuihin ja laueta suihin
Eikös ne kommarit neukkulassa tuota kokeilleet huonolla menestyksellä: jälkikasvusta tuli sekopäitä ja siitä luovuttiin.
Paikallinen unelma, ei globaali. Outo ja kelvoton toteuttaa.
Hyvin mielenkiintoinen ajatus.