Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle voi tehdä valituksen KELAN toiminnan hitaudesta/ ammattitaidottosiata työntekijöistä

Vierailija
27.01.2009 |

Minun olisi pitänyt saada ensimmäinen äitiyspäiväraha kuukausi sitten tilille, mutta en ole saanut edes vielä päätöstä.

Olen ammatinharjoittaja ja jostakin syystä tulevan etuuteni laskeminen aiheuttaa nyt KELAssa suuria vaikeuksia...olen vatvonut asiaa päivittäin viikkojen ajan useiden eri asiakaspalvelijoiden kanssa eikä asia etene. Päätöksen tekijää on mahdotonta saada puhelimeen, on vissiin joku KELAn yleinen käytäntö. Alkaa vaan tuo laskupino olla aika suuri...onneksi on mies töissä, että saa ruokaa pöytään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitten kummallisiin päätöksiin. Olen kans tullut jo lapsen kanssa sairaalasta kotiinkin ja sitten ruvennu soittelemaan ja että koittakaa nyt kehittää jonkinnäköinen päätös, olis tässä muutakin tekemistä.

Nyt taas on semmosia ongelmia ollu, että tekevät päätöksiä jotka sitten taas vähän ajan päästä pyörtävät, eli vaativat rahojaan takaisin. Enkä minä voi sille mitään, minkälaisen päätöksen milloinkin tekevät. Toimitan paperit ja sitten odottelen. Missään muussa ammatissa ei voi tehdä noin paljon virheitä ja sitten mennä paperipinon taakse piileskelemään muutamaksi kuukaudeksi, että asiakas lakkaa kyselemästä!!!

Vierailija
2/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain ainakiin ihan tietyltä tädiltä meilin, jolle pystyiin sitten henkkoht.vastaaamaankin..Nokian kela toimii siis ihan hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä,että ovat niin perkeleen nopeita?

Vierailija
4/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspäivärahapäätös viipyi ja viipyi ja lapsikin ehti jo syntyä. Menin lopulta itse toimistoon vaatimaan, että asian pitää edetä. Se etenikin huomattavasti nopeammin näin, kuin puhelimessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan