Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kellään niin pahoja lääkeaineallergioita ettei voi ottaa mitään antibioottia? tai tiedätkö
Kommentit (4)
Sitten vaan vältellään infektioita. Hoidetaan korvatulehduksia puhkaisemalla ja putkilla jne.
Joskus voi olla viisaampaa käyttää antibioottia ja hoitaa/ kärsiä ne allergiaoireet. Toki jos oireista kuolee, niin sitten on vaan kärsittävä ja/ tai kuoltava sitten mahdollisesti siihen tulehdukseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosin virus keuhkokuumeessakin aina määrätään varalta kuuri syötäväksi.
Verenmyrkytys kyllä vaatinee antibiotin
Alue: Aihe vapaa
Mulle kyllä lääkäri sanoi, että aina löytyy joku antibiootti, joka käy.