Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Vierailija kirjoitti:
"Ehkä joku on nähnytkin meitä; minua ja tuplasti munkokoista miestä, jolle kesä on kasvattanut merirosvon näkoiset hiukset ja parran ja jolla on kiharoita niskassa. Miestä, jonka olen tuntenut meidän neuvolan lääkärinä jo viitisen vuotta, mutta jonka kanssa mulla ei koskaan aiemmin ole - luonnollisestikaan - ollut mitään romanttista. Miestä, joka harvoin istuu paikallaan, joka rakastaa lapsia ja luontoa, on hyvä tanssimaan, haluaa olla mukana kaikessa mitä teen ja joka tykkää pitää kiinni. Sitä tulette varmasti näkemään täällä. Tai ainakin kuulemaan siitä. Se on sellainen hyvä mies, josta voisin kirjoittaa vaikka kuinka paljon. <3"
Siis aivan yhtäkkiä viiden vuoden jälkeen molemmat ovatkin kiinnostuneet yhtäaikaa romanttisessa mielessä toisistaan? Aika sattuma
"Joka haluaa olla mukana kaikessa ja joka tykkää pitää kiinni" = läheisriippuvuus ja mustasukkaisuus vaaleanpunaisten linssien läpi havaittuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota suutelukuvaa uudempi kuvahan on tuo kansikuva, jonka Olav on ottanut 22 tuntia sitten. Näyttää siinä aivan eriltä kuin suutelukuvassa
Oolaavi ottanu vähä kiloja tuohon pusukuvaan. Veikkaan että tyttären(?) kanssa otettu kuva on vanhempi, kuten muutenkin sen aiemmat profiilikuvat joissa näyttää hintelältä.
Moni mieskin kerää raskauskiloja.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jolle tulee vähän huonot fibat tuosta merirosvosta... On sanonut Johannalle, että hänellä olisi heistä yhteiskuvia Johannan blogiin. Johanna ei ole näitä laittanut esille, niin mies päräyttää suutelukuvan omaksi profiilikuvakseen. Ihan kuin yrittäisi merkitä Johannan omakseen ja kun tähän vielä lisää sen, että Johannan sanoin mies haluaa tehdä kaiken yhdessä ja olla koko ajan yhdessä, niin... Run, baby, run!
Tämä. Kuulostaa omistushaluiselta takertujalta. Mutta jospa johanna on niin epävarma, että tarvitseekin juuri tuollaisen miehen jolta saa vahvistusta omalle olemassaololleen.
Lääkäri ja lääkärin hoitsu ovat mussuttaneet kesän irtokarkkeja ja tulos on nyt nähtävissä. Mättökausi toimii.
Minusta tuo mies vaikuttaa _kuvien perusteella_ symppikseltä "perusmieheltä". Näköjään kalastaakin osaa (liekkö perustaito ja -harrastus norjalaisille?) ja näyttää olevan rakastunut Johannaan. Kaikkea hyvää heille. Rakkautta ei ole ikinä tässä maailmassa liikaa.
Kyllä lääkäri on aina lääkäri!
No tulihan se sieltä😁. Täällä pelättiin että Johanna sais rakastavan, pussaavan ja halaavan miehen. Joka täällä tietenkin kääntyy takertuvaksi😂 Ilmeisesti monellekin halaava ja pussaava mies on outo ja vähintään kyseenalainen☺️
Pussaava ja halaava mies joka vokottelee naimisissa olevaa naista treffeille ei ole pelkästään outo ja kyseenalainen. Voisin sanoa että sellaista miestä voisi luonnehtia myös alhaiseksi ja peluriksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuota suutelukuvaa uudempi kuvahan on tuo kansikuva, jonka Olav on ottanut 22 tuntia sitten. Näyttää siinä aivan eriltä kuin suutelukuvassa
Tuo kansikuva lienee vanha, 17 toukokuuta oletettavasti, sillä Norjan itsenäisyyspäivän juhlijoilta näyttäis.
On muuten herra Kalastaja poistunut nyt myös Johannan fb-kavereista! Aiemminhan poistui jo tämä merirosvo. Aika julmaa oikeasti toi profiilipusukuvan laitto ja vielä Johannan tägäys. Ei ainakaan ollenkaan mitään hienovaraista etenemistä. Mutta taas todistettiin av:n voima! Oikeassa oltiin.
Vierailija kirjoitti:
On muuten herra Kalastaja poistunut nyt myös Johannan fb-kavereista! Aiemminhan poistui jo tämä merirosvo. Aika julmaa oikeasti toi profiilipusukuvan laitto ja vielä Johannan tägäys. Ei ainakaan ollenkaan mitään hienovaraista etenemistä. Mutta taas todistettiin av:n voima! Oikeassa oltiin.
Aikuiset ihmiset vehtaa facebook-tägäystensä kanssa ja poistelevat ihmisiä suutuspäissään kavereistaan niin kuin pikkupennut.. tosi kypsää. Ylipäätään mikä tarve niillä on nyt mainostaa tuota uutta (tai no, vasta virallistettua) parisuhdettaan koko maailmalle. Yök.
Ja mitä se johanna sanoi blogissaan, että "totta kai mainitsen täällä lasteni isänkin joskus koska hän on edelleen aika tärkeä ihminen mun elämässä". Juu u, kovin tärkeältä vaikuttaa. On tainneet sillat palaa lopullisesti sinne suuntaan, eikä ihme.
En vaan käsitä miksi nainen jättää lapsensa, miehensä, avioliittonsa, perheensä, hyvän maineensa mukavana bloggaajana ja kauniin kotinsa ja huutaa maailmalle haluavansa sitoutua merirosvomaiseen takertujaan joka on aika nolo julkaisemalla pusukuvia vielä naimisissa olevan naisen kanssa.
Kuva ei ole rakkautta, hellyyttä ja kiltteyttä. Se on omistushalua ja ilkeyttä naisen perhettä kohtaan.
Tuskin olen ainoa joka pohtii kumpi oli aitoa bloggaajaa, aika ennen minä muutan postausta vai sen jälkeen. On kuin eri ihminen olisi blogia kirjoitellut aiemmin. Muutos on suuri, eikä todellakaan parempaan suuntaan. Toivottavasti bloggaajalla on kaikki hyvin ja toivottavasti petetty ja rikottu perhe toipuu.
Täällä kyllä eletään enemmän kalastajan vaimon elämää kuin omaa. Oletuksia niin paljon.
Mistä te tiedätte onko Johanna edelleen naimisissa? Hänen erostahan on jo aikaa vuosi. Eiköhän tuolla kalastajallakin ole tässä välissä ollut jotain säätöjä.
Kevättalvella bloggaaja kirjoitti ettei tiedä onko eroamassa joten ei ihan vuosi ole kulunut tai sitten bloggaaja kirjoitti helmi-maaliskuussa osatotuuksia.
Kalastaja ei ole antanut mitään viitteitä siihen että hänellä olisi muita säätöjä, ja jos olisi, uskon että bloggaaja kyllä siitä ensimmäisenä tiedottaisi säälipisteitä keräten.
Että jätetään taas kaikki mutu kirjoittamatta ja pysytään faktoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kevättalvella bloggaaja kirjoitti ettei tiedä onko eroamassa joten ei ihan vuosi ole kulunut tai sitten bloggaaja kirjoitti helmi-maaliskuussa osatotuuksia.
Kalastaja ei ole antanut mitään viitteitä siihen että hänellä olisi muita säätöjä, ja jos olisi, uskon että bloggaaja kyllä siitä ensimmäisenä tiedottaisi säälipisteitä keräten.
Että jätetään taas kaikki mutu kirjoittamatta ja pysytään faktoissa.
No nämä eivät ole faktoja vaan olet mielessäsi selittänyt asiat oman pääsi mukaan.
Norjassa on vuoden harkinta-aika joten ovat vielä naimisissa.
Mietitäänpä, miltä olisi helmikuussa kuulostanut, jos blogissa olisi lukenut: muistatte varmaan, kun viime kesänä kerroin, että minulla on perhosia mahanpohjassa. No nyt ne perhoset ovat lennelleet muuallekin. Olen korviani myöten rakastunut työkaveriini, ihkuihanaan neuvolalääkäriin. Mies on jo jotain aavistellut ja taitaa meillä mennä lusikat jakoon. Olen tuosta naapurista katsellut pientä ja sievää mökkiä. Aion ostaa sen ja muuttaa sinne ihan yksin, vain minä ja blogi. Ollaan oltu O:n (en vielä paljasta nimeä!) kanssa jo ekoilla treillä, ihanaa! Vähän surettaa jättää entinen, mutta carpe diem!!!! Tämä voi olla totuus, mutta ehkä bloggari ei uskaltanut menettää vuosia luotua mielikuvaa edes uuden rakkauden tähden.
Eron syyt kerrottu Me naisissa. Viides matka Kuubaan kulminaatiopiste, koska "kalajutut ja odottelu lasten kanssa". Neljällä aiemmalla kerralla ollut mukana kerran äiti ja isi, kaksi kertaa Hilden perhe. Miksei Johanna ole sitten ollut heidän kanssaan vaan odotellut lasten kanssa Asgeiria? Miksi aikuisseura on sitten ollut mukana?
Tätä alapeukutetaan, koska sarkasmi on tiedettävästi taitolaji. ;)