Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ostaisit kestositeitä?

Vierailija
06.05.2008 |

On jo pitkään pitänyt tilata, muttei ole ollut mitään havaintoa. Joo, aion googlettaa, mutta kokemuksiakin olisi mukava kuulla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin itse n. 4 ¿ kappaleelta kun esim. Ruohonjuuri-kaupassa saattavat olla jopa yli 20¿ / kpl!

Vierailija
2/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne pitävät housut kuivina? Kertakäyttösiteissähän on muovia, ja niiden toimintaperiaatteen hahmotan.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut neljästä eri puodista. Igunellyjä muistaakseni lastenverkkopuodista, saa myös pikkueerosta ainakin. Sitten KVKlta eli kestovaippakaupasta ja Tirsokkaalta sekä Ronjalta. Parhaat on Ronjalta, jotka on tehty mun valitsemista materiaaleista ja spekseillä (tavalliset Ronjat on musta huonot, kun vuotosuoja ei ulotu reunoille). Mutta noita kolmia muita voin myös suositella. Ainut mitä en suosittelisi olisi Ronjat ilman vuotosuojaa. Igunellyt vaihtelee laadultaan vähän kuosin mukaan ja sama juttu noilla muillakin. Suosittelen tilaamaan erilaisia, niin oma suosikki selviää.

Vierailija
4/4 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä varmaan alle joku kosteussuojakangas, sitten päälle imua ja päälimäiseksi useimmat laittaa flanellia. Minusta trikookin on parempaa. Olen tilannut myös polyestermokalla ja varmaan jotain muutakin voisi kokeilla pintamateriaaliksi. Flanellin laadulla on hurja merkitys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän