SUURI AV:N HYVÄSTIJÄTTÖKETJU!!!
Kommentit (36)
Oli kiva tutustua. Uusi elämä alkaa.....Olen vuodesta 2000 täällä päivittäin (niin päivittäin) käynyt. Tämä pasta on mulle tärkeä...Nyyh
Viimeisen kerran oma näkemykseni: taaperoimetys on ällöttävää ja kotiäidit ovat pääsääntöisesti laiskoja ja työelämästä syrjäytyneitä.
Aamen ja hyvästi!
minulla on sumutinpimppi! Siksi anoppi ei minusta tykännyt.
että mistä sen huomaa onko mies ihastunut vai ei?!?!
ja että käsikakkaaminen on kätevää! Mistä vastaisuudessa saa tällaista arkielämän tietotaitoa?
SE kertoo sen kyllä sulle, jos näin on. Ottaa jotain kontaktia suhun.
Reimat päälle ja marimekkoa alle.
Nimeksi lapselle paju taikka kuu,
äidin vika jollei aukea kunnolla imetykseen vauvan suu.
Huono on äiti jos töihin menee, vielä pahempi jos lisää lapsia tekee.
Mammojen pitäisi itsestään huolta pitää
jos joku sen tekee niin kateus itää.
Paljon on apuakin palstalta saatu ja nyt se sitten viimein kaatu.
Ekaa kertaa tulin kuukausiin käymään, parin vuoden addiktio oli helpottunut töihin mennessä. Koko päivän oli sellainen olo, että pitäsikö piipahtaa pitkästä aikaa. Tämä oli siis enne, harmi etten päässyt meedion kykyjäni täällä osoittamaan.
Kiitos ja anteeksi!
Kerran vielä: Hiilarit on pahasta ja kaiken läskin syy.
Hyvästi!
Uudistukset on perseestä, perinteet kunniaan!
Pitäisi myöntää likainen salaisuus kavereillekin, olen av-mamma.
uutisen, että se öky-Jussila (en muista etunimeä enää) oli hukkunut. Paljon muuta infoa täältä saa, tai sai, ja nopeasti. Tää on oikea tietotoimisto.
Av-hääthän täällä on jo puitu aikoinaan.
Vähäks viiltävää, me ollaan oltu jo sängyssä (anoppikin oli), kun me vaan ajauduttiin siihen, oiiih!
Mitä mä teen?
sekä kengännumerot ja mitä syötte aamiaiseksi???
10 henkilöä pitäis ruokkia ja palkkapäivä on 3 viikon päästä. Tilillä on vain 12 euroa millä pitäis pärjätä.... Oisko halpoja ruokaehdotuksia, kun tupakit pitäs tuosta vielä ostaa???
Perheessä kaks aikuista, neljä lasta, kissa ja kolme koiraa. Mikä ois halpaa ja riittosaa?
oli joku tuntematon numero. Mä soitin siihen numeroon, ja siellä vastasi joku nainen. Siis mitä mä teen? Onko mun miehellä suhde?
broilerin suikaleita ja ruokakermaa, sekaan vähän mausteita. Meillä muksut tykkää nammmm!
20 munkkia.
6 litraa cokista.
Dominokeksejä 6. Siis pakettia.
Se ei koskaan ole enää ihan samaa!
Adios amigos!
Viimeisen kerran: Sektio ei ole synnytys!