Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde varattuun mieheen. Miten ihmeessä toimisin???

Vierailija
06.05.2008 |

Olen tuntenut tämän miehen lapsesta asti. Hän on jonkin verran vanhempi. Kummallakin meillä on lapsia, itse olen eronnut. Tuttavuutemme muuttui eroni jälkeen ystävyydeksi, sydänystävyydeksi ja viimein päädyimme myös seksiin (aivan mahtavan tunnelatauksen sisältävään rakasteluun), eli ei mitään pelkkää fyysistä himojen tyydytystä. Näin asian kokee kumpikin.

Miehen kotiolot on todella kylmät. Hän on puhunut kotonaan jo erostakin, mutta vaimonsa ei ole siihen suostuvainen. Vetoaa lapsiin, jotka ovat kuitenkin toisella kymmenellä jo pitkästi.

Mies on tavattoman kiltti (no ei pettävä mies tietenkään voi kiltti olla). Hän tekee kotona kaikkensa että vaimo olisi tyytyväinen. Siivoaa, tekee ruokaa, remontoi taloa... siis töidensä lisäksi. Mutta vaimonsa ei ole tyytyväinen mihinkään.

Mies haluaa soitella kanssani päivittäin. Ja tavata aina kun se kummallekkin käy (kerran pari kuussa saadaan järkättyä). Hän sanoo ettei halua odotuttaa itseään, muttei haluaisi minua kellekkään muullekkaan antaa. Itse ehdotin että lopetetaan pelleily, ja hän voi ottaa yhteyttä jos tilanteensa eroon johtaa. Kuitenkin tuota päätöstä on itsenikin vaikea pitää, kaipaan hänta niin. Mutta miksi odottelisinkaan, voihan olla ettei hän ole vapaa koskaan. Mitä ihmettä teen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni haukkui minua, lastensa äitiä ystävilleen eron jälkeen rankastikin. Tottakai hänen ystävänsä kääntyivät minua vastaan, kun olin kerran niin hirveä. Exän kertomukset paljastuivat minulle sattumalta... Tuntuipa ikävältä kuulla itsestään täyttä paskapuhetta, kun tiesin, että ex-mieheni uskottomuus, hormonien käyttö, sun muut sekoilut aiheuttivat perhekriisimme.

Mietipä siis heilasi kohdalla, että voisiko hänessä olla itsessäänkin vikaa?

Vierailija
22/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä oli erilaisia tuntemuksia, ja odottaminen oli todella raskasta. Mies kuitenkin hoiti aviovelvollisuutensa myös kanssa, vaikka heilläkin meni huonosti.

Lapsia sanoi myös ainoaksi syyksi ettei voisi erota. Mutta todellisuudessa miehen on vain niin vaikea tehdä mitään päätöksiä. Erokin tuli lopulta siksi että vaimo halusi lähteä.

Mutta mä en pystynyt olla ilman tuota miestä, vaikka kakkonen olinkin. eikä koskaan ollut varmuutta tulevasta.

Sun pitää tehdä päätös ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se mies haukkuu vaimoa sinulle, niinkuin moni on jo todennutkin. Ei kai hän voi sanoa, että vaimo on helvetin hyvä, sitä en halua jättää, mutta kun tekee mieli vierasta, niin sä olet just sopivan jännä uus perse.

Pois sieltä toisten perhettä hajottamasta. Voit lirkuttaa ja lässyttää loputtomasti sielujen sympatiasta, rakkaudesta ja toistenne täydellisestä yhteensopivuudesta.

Todellisuudessa kyse on kahden keskenkasvuisen aikuisen itsekeskeisestä, julmasta ja tyhmyydessään määrättömästä touhusta.

Vierailija
24/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti

Vierailija
25/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti.

Jos se lapatossu joskus saa vaimonsa jätetyksi, niin toisella kymmenellä olevat lapset tulevat varmaankin suhtautumaan isänsä uuteen onneen iloisin mielin ja vaimo toimimaan yhteishuoltajana rakentavassa hengessä.

Vierailija
26/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan, tuun lastensa kanssa hyvin toimeen (eivät tiedä suhteesta). Itse tunnen näin ja ilmeisesti lapsetkin, yksi oli isälleen sanonutkin että anna äitille kenkää ja oo ton kaa.

Vierailija
27/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sattuu oleen suoraan mun elämästä.

Vierailija
28/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän TODELLA rakastaa sinua, hän jättää vaimonsa. Jos rakastaa vaimoaan, niin jatkaa tämän kanssa.

Mikään suhde ei ole koko ajan " täydellinen" , kyse on siitä MITEN asiat ratkotaan. Jos toinen alkaa käydä vieraissa jne. niin eipä se suhdetta paljon paranna, vaan päin vastoin.

Totuus on kuitenkin se, että suurin osa miehistä joilla 2. nainen on, pitää heitä jännityksen tmv. vuoksi. Ehkä seksi on parempaa, ehkä saa keskustella eri tavalla mitä kotona jne. mutta yleensä valintatilanteessa se vaimo voittaa.

Miksi?

En tiedä. Ehkä miehellä on enemmän hävittävää mitä voitettavaa? Monestihan se tylsä on kuitenkin turvallisempi jne.

Naisetkin aina rakastuvat renttuihin ja sitä rataa, mutta lapsiperhe arjessa se miehen boheemius ja vastaava ei enää kiehdokkaan vaan ärsyttää.

Alkaa kaivata turvallista aikuista rinnalle, joka ei eksy omille teilleen kavereiden kanssa ja juo kaikkia rahojaan jne.

Niin monta kertaa olen lohduttavana olkapäänä ollut ystävilleni jotka 2. naisiksi ovat ryhtyneet ja pettyneet, etten oikein jaksa uskoa pettävien miestin liiramlaarumeihin. Varsinkin kun vanha totuus että se joka pettää kerran pettää toisenkin kerran, tuntuu pitävän kutinsa...

Ja monesti mies tarvitsee sen 2. naisen suhteesta irrottautumiseen. Naisilla menee niin että erotaan ja suruajan jälkeen vasta etsitään kumppani. Miehet taas vaihtavat kodista toiseen. Ja tästä on ihan tutkittua tietoa...! Niinkuin myös siitä, että pettämisestä alkunsa saaneet suhteet eivät kestä.

Yksi syy on varmaankin se, että kun suhteeseen tulee suvantokausia, niin jos suhde on alkanut 2. naisena, herää epäilys että pettääkö tuo nyt minuakin...!

Ja ylipäätään JOS mies rakastaa ja kunnioittaa sinua, hän menee kotiin ja pakkaa tavaransa " saman tien" , ei vetkuttele ja pelaa varman päälle. Nuo olemme yhdessä vain lasten tmv. vuoksi on sataan kertaan kuultua huttua, mikä yleensä osuu ja uppoaa niihin 2. naisiin... Niin ihana ja rakastava mies, ihan vaan lasten vuoksi katsellut sitä lehmää viimeiset viisi vuotta vaikka koko ajan halunnut erota jne. jne.

Vierailija
29/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joko mies valehtelee sulle tai sinä meille.

Vierailija
30/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä ei omat lapsesi, mut aika paljon olen tämän lapsen kanssa puhunut. Hän on jopa hakenut minulta sitä välittämistä ja läheisyyttä (mitä normaalissa äiti-lapsi suhteessa on) jota äitinsä ei ilmeisesti anna.

Vierailija
31/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan mun naapurikin ajattelee samalla tavalla kun lapsonen selittää ummet ja lammet

Vierailija
32/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuit ittes pussiin nainen.

Vierailija
33/33 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pelkäätte että omat miehenne pettävät, kun noin vaahtootte.

Eikä ymmärrys riitä siihen että tämä mies ei halua mollata lastensa ÄITIÄ ÄITINÄOLEMISESTA, vaan keskinäiset kemiansa eivät kohtaa. JUU, minäkin olen jutellut monienkin naapurin lasten kanssa eikä kyllä yhdenkään suusta ole vastaavaa kuulunut joten ahdistu ahdasmielisyyteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan