Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua! miten tulkitsette tämän??

06.05.2008 |

Heippa,

Pyytäisin vähän apua kiperään tilanteeseeni... Eli minulla on nyt kp 29/28 meneillään, tänään on tullut ihan vähän pientä rusehtavaa vuotoa (ei siis mitään kunnon kuukautisia!) ja nyt illalla en enää malttanut odottaa vaan tein raskaustestin.

Nyt en vain tiedä, miten tulkitsen vastauksen... Testissä luki, että tulos luetaan 3 minuutin kuluttua ja kun silloin katsoin testiä, niin siinä oli vain yksi viiva, kontrollialueella.

Kun sitten varmuuden vuoksi katsoin testiä uudestaan reilun 4 min. kuluttua, myös testi-alueelle oli alkanut muodostua viiva! 5 min. kuluttua kyseinen viiva oli jo oikein hyvin erotettavissa.

Pakkausselosteessa luki, että tulosta ei tule lukea enää 10 min. kuluttua. Mutta miten on jos sen lukee 4-5 min. kuluttua?! Onko kellään tietoa asiasta? Ilmestyykö testi-alueelle aina viiva jossain vaiheessa, vaikka ei olisikaan raskaana?? Miten tulkitsen vastauksen?

Please, jos jollain on tietoa/omia kokemuksia asiasta, olkaa ystävällisiä ja kertokaa mulle :)

Kiitos paljon jo etukäteen!

-riikka-

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli taidatpa olla. Onnea siitä!

Vierailija
2/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksesta!!

voi, olisikohan se niin...?

mä niin toivon, että se pitää paikkaansa.. :)

ovatko muutkin ymmärtäneet asian niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onneksi olkoon xD

ps:olen tehnyt erinlaisia raskaustestejä ja niissä on kyl pitänyt lukea 5 minuutin päästä tulos..eikä yhtään aikaisemmin.