Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä pidätte kännykkää, jos olette aina sen lähellä?

Vierailija
06.05.2008 |

En kyllä ala mitään kännykkäkoteloa kantaa sen takia, että olisin aina heti vastaamassa viesteihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on töissä kulkiessa aika pakko olla kännykkä koko ajan lähistöllä, joten se on aina mukana. (Tosin joskus äänettömällä.) Samalla tottumuksella se tulee otettua mukaan muulloinkin. Mutta en silti välttämättä aina ole vastaamassa kaikille heti ja kaikkialla:)

Vierailija
2/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun luuri onkin aina hukassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle tulee niin tärkeitä bisnespuheluja?!? :D

Vierailija
4/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten taskussa

Vierailija
5/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä se on tuossa vieressä, ruokalassa tuolin selkänojalla, kotona eteisessä... kyllä sen aina kuulee, ellei itse ole kauimmaisessa nurkassa ja musiikki soi.

Vierailija
6/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en sentään vastaa siihen siellä:D Esim. töissä kahviautomaatille mennessä otan puhelimen usein mukaan ja käyn matkalla vessassa. (Tai no miehelle on tullut joskus vessasta vastattuakin, mutta se onkin eri asia:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan jonkun kaivanneen, soitan sit tauolla takasi. Kotona pidän puhelinta siellä minne olen sattunut sen viimeks jättämään; kirjahyllyssä, keittiön tasolla, tietokonepöydällä... Yöllä se on yöpöydällä, toimii herätyskellona.