Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksanko mä enää?

Vierailija
06.05.2008 |

Koko ajan saa riidellä jostakin, ja mieheni mököttää minulle vähän väliä milloin mistäkin!

Tätä on nyt kestänyt reilun kuukauden ajan, pääsiäisestä lähtien, joloin mieheni petti minua ravintola reissullaan pussailemalla toista naista. No annoin anteeksi, mutta tietenkin asia on puheisiimme välillä palanut. Muutama viikko sitten mieheni ei tiennyt jaksaa jatkaa yhdessä kun koko ajan syyllistän häntä hänen virheensä takia, joka pitäisi jo pystyä unohtamaan. No tuokin asia sitten sovittiin ja taas jatkettiin noin vikon verran eteenpäin. Nyt taas meillä on mykkäkoulu menossa, niinkin suuresta asiasta kuin että ostin eilisellä kaupunkireissulla pojalle lelun! Tämä kuulemma v*tuttaa miestäni todella paljon, kun lellin pojan aivan pilalle! (sillä yhdellä lelullako muka????)

Ja yllätys, yllätys: niin meillä mies taas eilisen piti mykkäkoulua!

Mä olen niin kurkkuani myöten täynnä näitä mykkäkouluja! Mitä elämää se tällainen oikein on? Koko ajan joko ollaan mykkäkoulussa tai sitten sovitaan jotain kränää!

Pitäiskö tässä vain heittää hanskat tiskiin ja antaa olla, kai minä jotenkin pärjäisin vaikka hoitovapaalla vielä olenkin? Mutta kestäiskö mun mielenterveys eron, sitä mä en sitten taas tiedä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on vielä niin pieni, että ero olisi vielä melko kivuton.

Vierailija
2/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä meni ennen sitä pääsiäisen pettämis-tapausta? Alkoiko siitä alamäki, vai onko homma ollut pielessä jo kauemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti sinua on loukannut jos miehesi on jotain toista pussannut, mutta hei VAAN pussannut. En kyllä itse hajoittaisi omaa perhettä moisen takia! Anna anteeksi ja keskity parisuhteesi parantamiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi