***SYYS 04 Äitienpäivän viikko! ***
Tuntuupa pöljältä. Mutta tulkaahan uusillekin sivuille pinoon:)
Minä laitan s-postiin hieman enemmän, kun ehdin.
T: Ynis
Kommentit (27)
Saako valittaa... minen jaksa! Voi, kun sais käpertyä koko illaksi peiton alle ja lukea kirjaa tai kattoa höpöohjelmia telkkarista.
Ei tässä muuten mitään, mutta aika loppuu kesken. Osa asioista on ihan kivojakin, osa tylsempiä velvollisuuksia. Meidän isä täyttää äitienpäivänä 60v. Siellä on juhlat 2 päivää. Ajattelen positiivisesti, saan kerrankin äitienpäivän olla kotona!!! En suostu lähtemään minnekään. Juhlat siis pe-la ja kyllä nekin on ihan kiva homma.
Huomenna ois tarkotus todella pitkästä aikaa mennä pyörällä töihin. Saa nähdä kuinka pahasti loppuu kunto. Mua väsyttääkin koko ajan aika lailla. Pari yötä olen kuitenkin nukkunut ihan ok.
Gallupoin: Onko muilla kesälomasuunnitelmat valmiina? Meillä ei niin mitään. Ajankohta sentään selvillä:) Olis niin paljon kaikkea, mutta ei kuitenkaan. Tai maksaa suhteessa paljon. Tai matkat on pitkiä. Tai jotain:)
Menen pakkaamaan astioita juhlia varten, tai sitten tekemään lapsosille ruokaa...
T: Ynis
Työt näännyttää, onneksi tiedän ettei tämä jatku loputtomasti.
Tästä onkin hauska siirtyä seuraavaan :)
KesälomaG: meillä on " parisuhdeloma" sen verran valmis, että lentoliput on ostettu ja vanhempani ovat lupautuneet kyseisen ajan hoitamaan kvartettiamme. Tämä hullunmylly, joka meillä velloo, antaa todella aihettakin viettää välillä aikaa ihan kaksin.
Nälkä on kova, menen katsomaan alkaisiko potut hiljalleen olla syömäkuntoisia.
Kakkonen leikkii (pakotettuna by Pyörsky) barbeilla :) Ei ole ihan superluontevan näköistä, kun murkkuikäinen poika on moisessa hommassa :D
sanoi Nalle Puh iloisesti ystävilleen :-)
Kuulostapaa ihanalta, Ayap, parisuhdeloma. Voi, sellaista minäkin kaipaisin ja kauas pois, jonnekin, ja aivan kaksin..
Kesälomasuunnitelmia ei meillä kovasti ole. Vietän lomani kahdessa pätkässä, kesän alussa ja lopussa ja välissä teen sitten neljätuntista työpäivää (=sulatan tasauspäiviä, eikä isompien tarvitse olla keskenään pitkiä päiviä). Saattaapi olla, että Etelä-Suomen matka osuu vasta loppukesään. Alkukesästä saatamme käydä vaikka mutkan Norjassa (jospa vaikka lainaisimme asuntovaunun).
Tökkineet ne on nämä sivut meikäläiselläkin. Eilen oikein innostuin tekemään valitusta palautteen kautta. Kirjautuminen onnistuu välillä ja välillä taasen ei.
Tänään kävimme pomoni kanssa antoisan kehityskeskustelun. Taas odotan innolla uusia haasteita :-)
Niin ne sesonkilaiset taas häipyivät kesälaitumille tahi muihin hommiin. Aivan haikeus iskee, kun halaa kymmenittäin lähtijöitä.
Nyt on mentävä nukutuspuuhin.
Muiskis!
SaaMa
Pyörsky,kakkonen ja barbit-kuviteltu näky sai naurahtamaan ääneen ;-D
G:MIehen loma heinäkuussa..ainaki tukholmaan ystäväperheen kanssa.Jotain lastenjuttuja...mitä ja millon,ei tietoo!Mähän oon kesän työtön joten ei hirveesti rahoilla juhlita :-/ Ja toivottavasti työkkäri ei sotke mun suunnitelmia ;-)))
jatu
No, vähän reilun kuukauden ja täällä sataa - tällä hetkellä vettä mutta aiemmin näytti vähän valkoisemmalta. Eilen tuli räntää myös ja oli 2 astetta lämmintä. Viikonloppuna täällä oli ollu (meidän porukoilla, ei virallisissa mittauspisteissä) 21 astetta lämmintä. Eli lämpimämpi kuin missä itse olimma:)
No, sade sinällään tekee hyvää, jos vaan lämpenee niin sitten se vihreys tulee tännekin.
Meidän lomasuunnitelmat on ihan vaan ajatuksen asteella. Mä lomailen 16.6.-10.7 ja mies kaiketi 1.7-> eli yhteistäkin lomaa on. Tarkoitus oli käydä Helsingissä mutta nyt siellä ollessamme mies meinas, että Tamperekin käy:) Mä kun sanoin että täällä olis Onnille niiin paljon ihmeteltävää kun ratikat ja kaikki:) Mutta mä luulen, että meidän konkurssi on sen verran syvä, että tyydytään kotona oleiluun... No, jospa ei sentään. Mutta vei se tuo viikonloppu niiin hitosti rahaa, ettei mitään rajaa.
Toisaalta, herättiin sellaiseenkin todellisuuteen että niin ihanaa kuin maailmaa oliskin kiertää, niin kyllä taitaa Suomen maassakin riittää nähtävää.Helsingissäkin käydään sen verran harvoin, että aina se tuntuu sille, kuin menis isompaankin paikkaan:) Ja Turku mulla on periaatteessa vielä näkemättä - muista hienoista paikoista puhumattakaan.
No, nyt pitää mennä venyttään miehen selkää. Tänään olin 10h töissä ja kehnosti nukutut pari yötä takana niin on vähän väsy.
T-P
en ole onnistunut kirjautumaan sisään moneen päivään. Mitä lie tökkii tämä sivut..?
En minäkään haluaisi lopettaa pinoilua tällä puolella, koska s-postiin asiat jotenkin " hukkuvat" .
Myöhemmin enemmän, velvollisuudet kutsuvat.
Mimmu ja lapset x3