Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut? Olemme nahneet kuukauden ajan kerran viikossa baarissa, ja aina mies on halunnut olla ja jutella mun kanssa, on tosi huomaavainen ja oikeasti aivan ihana

Vierailija
05.05.2008 |

Kysyy aina ennen iltaa viestillä, että tulenko. Kerran läksin miehen mukaan kotiin ja oli aivan mielettömän huomaavainen ym. (siis todellakin halusi että minä nautin sängyssä ja heti hoksasi mistä minä pidän ja teki sitä koko ajan, ei edes kyllä oltu yhdynnässä)

MUTTA hän ei pidä juuri yhtään mitään yhteyttä näiden baaritapaamisten välillä;( Muutaman kerran vastannut mun viestiin...

Hän on todella komea ja siis aivan järettömän hyvä tyyppi, joten naisia varmaan riittää;( Ja mä hullu olen siihen ihan lääpälläni:(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kauheesti ladata tuohon odotuksia. :(

Vierailija
2/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies ei halua sitoutua ja ottaa vastuuta? Häntä kiinnostaa vaan seksi ja sinun tapaaminen silloin tällöin.

Älä odota mitään suuria mieheltä, ettet pety sit liikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mä siltä sitä kysyisin? Koska ei kuitenkaan kovin hyvin tunneta, niin miten mä siltä utelisin, että onko musta oikeesti kiinnostunut???

T:tyhmä ihastuja:(

Vierailija
4/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minäkin erehdyin ihastumaan tyyppiin, joka käyttäytyi juuri noin. Välillä kyllä tökkäs, kun tyyppi oli koko ajan baarissa. No, viimeksi sitten ei varmistellut etukäteen ja luuli kai, etten ole paikalla jasillä olikin jo uusi hoito. Ai että riipaisi.

Vierailija
5/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastu ja jätä hulttio elämäänsä;( oikeesti tosi nyyh:(:(:(:(:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi