Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka asut Espoossa hienossa omakotitalossa!! KYSYMYS!!!

Vierailija
05.05.2008 |

Mitä sinä ja miehesi teette työksenne? Eli miten teillä on ollut varaa ostaa unelmienne talo?

t: lähiöäiti, joka lenkkeilee omakotialueella ja voi vain haaveilla isosta omakotitalosta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmistosuunnittelija, mies arkkitehti.

Hankittiin talo Iirislahdesta.

Ikää kolkyt ja risat.

Vierailija
2/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ohjelmistosuunnittelija, mies arkkitehti.

Hankittiin talo Iirislahdesta.

Ikää kolkyt ja risat.

Ja minkä koulun olet käynyt, että sinusta on tullut ohjelmistotuunnittelija?

t:Ap, joka YRITTÄÄ tehdä unelmistaan totta ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on diplomi-insinööri, minä käynyt amk:n. Molemmat käymme töissä, minä saan palkkaa kahdesta työstä. Miehellä ei ole " ylimääräisiä" tuloja, mulla on jonkin verran, samoin kuin omaisuutta.

Vierailija
4/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies on diplomi-insinööri, minä käynyt amk:n. Molemmat käymme töissä, minä saan palkkaa kahdesta työstä. Miehellä ei ole " ylimääräisiä" tuloja, mulla on jonkin verran, samoin kuin omaisuutta.

mies: 4400¿

minä: 2000¿ + 670¿

Vierailija
5/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
6/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs miehesi on? entä sinä?

Vierailija
7/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä hetkellä olen myyjä vaateliikkeessä (hurraa!) ja mieheni on myyjä kodinkoneliikkeessä (hurraa!)

Vierailija
8/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALPA se on Espoolaiseksi omakotitaloksi, mutta onhan tuo rahasumma ihan MIELETÖN. Siis ainakin minun mielestäni, oli tulot sitten mitä tahansa.

Vierailija
9/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka sellaisen omistatte, olette todella onnekkaita!

Vierailija
10/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuallakin on elämää ja kivoja ihmisiä.

Vierailija
11/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee, jos on sellainen tunne että minusta voi tulla mitä vain. Sitten on luvassa paljon töitä ja puurtamista, ensin opinahjoon pääsemistä varten ja sitten itse opintojen läpiviemiseen ja loppuunsaattamiseen. Voi tuntua aikamoiselta puurtamiselta välillä, mutta on myös antoisaa ja mukavaa varsinkin aikuisopiskelijoilla, kun on jo usein tultu työskenneltyä jossain ammatissa aiemmin. Myös se mielekäs ja mielellään hyvinpalkattu työ pitäisi löytää, kun on hyvä tutkinto hankittu.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti kaikki osaset loksahtavat kohdalleen ;)!

Vierailija
12/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloilla on kovinkin hieno talo Espoossa.

Vierailija
13/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siitä se lähtee, jos on sellainen tunne että minusta voi tulla mitä vain. Sitten on luvassa paljon töitä ja puurtamista, ensin opinahjoon pääsemistä varten ja sitten itse opintojen läpiviemiseen ja loppuunsaattamiseen. Voi tuntua aikamoiselta puurtamiselta välillä, mutta on myös antoisaa ja mukavaa varsinkin aikuisopiskelijoilla, kun on jo usein tultu työskenneltyä jossain ammatissa aiemmin. Myös se mielekäs ja mielellään hyvinpalkattu työ pitäisi löytää, kun on hyvä tutkinto hankittu.

Tsemppiä sinulle, toivottavasti kaikki osaset loksahtavat kohdalleen ;)!

Vierailija
14/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Tapiolassa omakotitalossa ja lainaa paljon, asunnon arvo n. 400 000e. Mies on tradenomi (IT-alalla) ja palkka nyt 2 500e, tosin valmistui vasta pari kuukautta sitten, joten palkka nousee vielä.

Itse sitten olen varmaankin ikuinen yliopisto-opiskelija ja tulot minimissä tällä hetkellä, kun opiskelu vie melkein kaiken ajan eikä töitä ehdi tekemään. Yksi lapsi meillä myös.

Omaisuuden takia meillä oli varaa asuntoomme, on sijoituksia, osakeomaisuutta ymsyms ja ihan ITSE hankittua eli ei ole vanhemmilta saatuja ;-) Varmaan ainut tapa " rikastua" täällä...

Vierailija
15/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on osakas eräässä isohkossa ja menestyvässä yrityksessä. Olemme 28- ja 32-vuotiaita.

Vierailija
16/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peri tai pärjää osakkeilla tms. nimim. just veroilmoituksen tehnyt ;-). verottaja kyllä saa. Mieheltäkin 50000 euroa viime vuodelta.

Vierailija
17/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteläisellä alueella asutaan. Talon arvo puolen miljoonan kieppeillä. Molemmilla akateeminen koulutus. Miehellä virkamiehen palkka, minulla ei sen kummempi. Ollaan pian 40-vuotiaita, mutta aloitettiin asuntolainaurakka aika aikaisin.

Vierailija
18/27 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuloilla on kovinkin hieno talo Espoossa.

sen lisäksi minä saan joitakin sellaisia tukia, jotka eivät ole tulosidonnaisia.

Meillä ei ole mitenkään pk-seudun HIENOIHIN taloihin verrattuna HIENO talo, mutta ap:n määritelmään riitti 2 kerrosta.

Alkupääomaa ei ole ollut, vaan 100% lainarahoitus.

Vierailija
19/27 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastavalmistunut talo 230 neliötä, tällaisistä taloista maksetaan täällä jotain 700 000 e.

Mies DI, oma hyvin menestynyt yritys. Minä sairaanhoitaja, palkka ei kummoinen.

Vierailija
20/27 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin lapsena tontin enoltani. Eivät olleet sillon niin kalliita. Rahat sain mummoltani palkaksi siivouksesta, ruuan laitosta ja muusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän