Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilainen ihastuminen....

Vierailija
05.12.2008 |

Olen ihastunut. Itseäni reippasti vanhempaan esimieheeni. Tunnen hänen seurassaan kipinää ja hyvää oloa, ihailen häntä esimiehenä ja ihmisenä suunnattomasti. Flirttailemme välillä, mutta ei sen kummempaa.

Olen ihminen joka aika herkästi ihastuu ihmisiin. Olen monella tapaa todella fyysinen ja seksuaalinen ihminen. Esimiestäni en kuitenkaan pysty ajattelemaan millään tavoin seksuaalisessa mielessä, hän on tavallisen näköinen ja oloinen. Moni hänen ikäisensä mies kyllä voi mielestäni olla todella seksikäs, että kyse ei ole siitä ettenkö voisi kokea hänen ikäisistää niin.

En muista ihastuneeni koskaan mieheen josta en pystyisi edes kuvitelmissa ajattelemaan jotain seksuaalista. Mistähän johtuu että esimiestäni kohtaan tunnen silti jotain voimakasta? Olen hämilläni.

Ja kyllä, olen naimisissa. Esimies samoin. Mieheni tietää ihastuksestani, eikä asiassa ole mitään ongelmaa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain biologiaa. Hän on laumasi alfauros, johtaja. Lisääntymisiässä olevat naaraat haluavat olla hänen suosiossaan, kenties saada jälkeläisiä alfojen kanssa. Kun saa alfan puolelleen, on asema laumassa turvattu. Hormoneja ja feromoneja, joilla ei ole fyys. ominaisuuksien kanssa juurikaan mitään tekemistä. Ajattele M-kukka ja Hjallis ;) Järjellinen selitys. Vastaa siis siihen järjellä.

Vierailija
2/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eipä tässä sen kummempia, aion nauttia tästä jutusta ihan täysillä. Se piristää työpäiviä mukavasti silloin tällöin (emme näe päivittäin, emmekä viikoittainkaan) ja unet työ hyvän mielen joskus koko päiväksi=)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa toista osapuolta ei välttämättä ajatella ollenkaan seksuaalisessa mielessä. Tuollainen ihastus voi olla sitä laatua joka kasvaa kasvamistaan kunnes se muuttuu syväksi rakastumiseksi ja jonka kautta myös ne seksuaaliset halutkin heräävät. Että varo vaan;)

Vierailija
4/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä on jatkunut kuitenkin useamman vuoden.

Ja on niin normaalista poikkeava tapa olla ihastunut mulle=)

ap

Vierailija
5/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut varoa, kun fyysinen kiinnostus puuttui ja sitten kun se tuli mukaan kuvioihin, olikin jo liian myöhäistä. :(

jossa toista osapuolta ei välttämättä ajatella ollenkaan seksuaalisessa mielessä. Tuollainen ihastus voi olla sitä laatua joka kasvaa kasvamistaan kunnes se muuttuu syväksi rakastumiseksi ja jonka kautta myös ne seksuaaliset halutkin heräävät. Että varo vaan;)

Vierailija
6/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa hetki sitten luin kommentteja naiselle jonka mies on ihastunut toiseen naiseen. ketjun sanoma oli lyhykäisyydessään tämä: paska ukko, lemppaa! nyt on nainen ihastunut, niin feromonit ne vaan hyrrää... hitto. nainen, perheenäiti, saa ihastua, mies ei... Mielipiteeni on tämä. ihastumiselle ei mitään mahda, näin vaan käy ja jokainen ihastuu enempi tai vähempi elämänsä aikana... ap:ille on siis käynyt näin, ok.. mut mikä tekee ihastumisen oikeutetummaksi naiselle kuin miehelle... olen itse siis nainen, silti jotain puolustusta kakslahkeisillekin

Vierailija
7/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes pieni liekki roihahtaa suureksi kokoksi;)

Vierailija
9/9 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tuossa aikaisemmin tosiaan tyyliin teloitettiin yks äijä siitä kun oli ihastunut ja myöntänyt sen... mä itekin sen ukon ammuin, mut rupes niin hymyilyttän tää akkalaumassa on voimaa meininki, ku porukalla haukuttiin se ihastunu mies ja nyt porukalla ollaan naisen ihastumisen puolesta tyyliin...

tällasii me naiset! höpsöjä.... näin on luonto meidät tarkoittanu... kait... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi