Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silloin kun minä olin pieni, ei mun äiti tai ystävieni äidit

Vierailija
05.05.2008 |

vertalleet lapsia tai ei haukkunut/arvostellut toisten lapsia. Nykyisin tuntuu, että on jotkut kirjoittamattomat säännöt, miten tietyn ikäisten lapsien tulisi käyttäytyä tai että Nico-Petterin äiti teki/opettaa/neuvoo/puhuu/jne. niin tai näin ja Maijan akateemiset vanhemmat tekee niin tai näin. Nyt jo kauhistuttaa kun lapseni ovat tarha/kouluikäisiä niin vanhemmat haukutaan ja lapset haukutaan...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikkea ei puhuttu lasten kuullen.

No, ei munkaan tuttavapiirissä/naapurustossa kyllä vertailla eikä haukuta. Itse törmään näihin vain av-palstalla. Siis ei vertailla sillätavalla negatiivisessa tai kilpailumielessä. Saatan toki sano että puhuupas tuo naapurin 2-vuotias hyvin, oma samanikäiseni kun sanoo vasta muutaman sanan.

Vierailija
2/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä vaan on helpompi tuoda noita ajatuksia julki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan äidiltä kysyä vielä=) Mutta en silti osaa kuvitella

Vierailija
4/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tulee kyllä keskusteltua näistäkin aihesta - mutta niin, että joku mainitsee lapsensa vaikka oppineen kävelemään 9-kuisena ja toinen toteaa siihen että hänen taas oppi vasta 12-kuisena, eikä siitä tule mitään kinaa.

Myöskään toisten työssäkäynti- ja päivähoitoratkaisuista ei riidellä koskaan.

Vierailija
5/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkin, kun he olivat yli 40 vuotiaita

sen lapset oli aina hiukka parempia kuin muut ja lapsenlapsista ei tullut koskaan yhtä hyvää, kun niissä oli niitä muita geenejä sotkemassa

oikeasti sen lapset oli ihan tavallisia duunareita, harva käynyt edes oppikoulun, mutta sen mielestä ne oli ihan neroja, jopa minun isäni : 0

Vierailija
6/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kaiken lisäksi muistuttivat miniää. :)