Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks tää palsta ei toimi?

05.05.2008 |

Tietääkö kukaan, miks tää palsta temppuilee jatkuvasti?

Eli kun kirjautuu normaalisti ja kirjoittaa viestin, lähetys ei onnistukaan. Kun äsken painoin lähetä-painiketta, niin heitti vaan ulos kokonaan. Eikä ollu ensimmäinen kerta.

On vaan nii raivostuttavaa kirjoittaa tarinat ja sit kaikki meneenkin hukkaan. Ei jaksais uudestaan alkaa samaa lurinaa kirjoittamaan...

Pitäiskö tehdä jotain päivityksiä vai mitä? Johtuuko nää ongelmat tämän vauva-sivuston uusiutumisesta?

Sunset@

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa aina kopioida teksti ennen kuin painaa lähetä-painiketta. Sit vaan liittää takaisin kun saa uudelleen kirjoitettua.

Eiköhän tää ole tämän sivuston tekninen vika, vikaa on niin monella.

Tytteli-83

Vierailija
2/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta neuvosta! En ollu tullu ajatelleeks, että vois tehdä tuota kopio-liitä -jutskaa. :)

Sunset@

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei sivut edes aukea aina. Yleensä vasta kolmannella tai neljännellä kerralla pääsen sivuille lukemaan viestejä. Äsken herjasi rekisteröitymisestä. Eli ongelmia tuntuu sivuilla olevan.

Vierailija
4/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, ettei se toimi. Musta ainakin tuntuu, että jos en ole muistanut tehdä tota kopiointijuttua, niin aina häviää tekstit bittiavaruuteen. Mä olenkin oikeastaan kokonaan lopettanut kirjoittamisen tänne Vauvan keskusteluihin, mutta käyn joskus lukemassa juttuja. Olen siirtynyt kirjoittelemaan muille palstoille.

Vierailija
5/5 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kutakuinkin joka kerta, kun tänne kirjoitan