Täällä epätoivoinen ope...
huomiseksi pitäisi tarkistaa vielä 400 koetta ja tehtävämonistetta... koko viikonlopun olen jo vääntänyt näitä aamusta iltaan ja melkein koko yötkin...
Kommentit (7)
Mulla ei yhtään korjattavaa, mutta miehellä kohtalaisesti. Ei kuitenkaan ihan tuollaisia määriä. Miten niitä noin paljon voi olla?
Kun kohta pitää antaa numerot ja pitäisi antaa niille vielä korotusmahdollisuus. Pitääkö vielä vittuilla?
Enää 16 jäljellä (jätän huomiselle) ja sitten muutaman luokan kokeet vielä tulossa. Sitten pian alkaakin homma olla tältä keväältä kasassa. Ja kohta alkaa loma!!! Tsemppiä!
Koeruuhka osuu aina niille tietyille viikoille. Ja silloin saa painaa yötä päivää ja sittenkään ei tahdo saada valmiiksi (minä kärvistelen nykyään n. 140 koetta / koeviikko + projektit päälle).
Jos joku ope oikeasti laittaa pelkkiä rasti-ruutuun kysymyksiä, eiköhän täällä ole joku mamma nurisemassa. Tai jos tekee kokeet joskus muulloin kuin koeviikolla sama juttu. Ei se aina ole opettajasta kiinni...
Mulle palautetaan huomenna pino tutkielmia, ja varmaan jo tiistaina ekat kyseleen niiden perään. Kesään ei ole enää montaa päivää.
persiilleen.