Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä epätoivoinen ope...

Vierailija
04.05.2008 |

huomiseksi pitäisi tarkistaa vielä 400 koetta ja tehtävämonistetta... koko viikonlopun olen jo vääntänyt näitä aamusta iltaan ja melkein koko yötkin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

persiilleen.

Vierailija
2/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei yhtään korjattavaa, mutta miehellä kohtalaisesti. Ei kuitenkaan ihan tuollaisia määriä. Miten niitä noin paljon voi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kohta pitää antaa numerot ja pitäisi antaa niille vielä korotusmahdollisuus. Pitääkö vielä vittuilla?

Vierailija
4/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on voi voi, jos ei ole lukenut ajallaan kokeisiin.

Vierailija
5/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää 16 jäljellä (jätän huomiselle) ja sitten muutaman luokan kokeet vielä tulossa. Sitten pian alkaakin homma olla tältä keväältä kasassa. Ja kohta alkaa loma!!! Tsemppiä!

Vierailija
6/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeruuhka osuu aina niille tietyille viikoille. Ja silloin saa painaa yötä päivää ja sittenkään ei tahdo saada valmiiksi (minä kärvistelen nykyään n. 140 koetta / koeviikko + projektit päälle).

Jos joku ope oikeasti laittaa pelkkiä rasti-ruutuun kysymyksiä, eiköhän täällä ole joku mamma nurisemassa. Tai jos tekee kokeet joskus muulloin kuin koeviikolla sama juttu. Ei se aina ole opettajasta kiinni...

Vierailija
7/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle palautetaan huomenna pino tutkielmia, ja varmaan jo tiistaina ekat kyseleen niiden perään. Kesään ei ole enää montaa päivää.